Komunikat prasowy

04.10.2010

Pekao rozdaje Pluszaki

Pekao rozpoczyna kolejny konkurs promujący transakcje bezgotówkowe dokonywane kartami płatniczymi. Tym razem do wygrania są nagrody gwarantowane: pluszaki. Klienci, w zamian za dokonanie transakcji bezgotówkowych, będą mieli do wyboru 4 zwierzaki - poduszki.

Konkurs, w którym nagrodami jest 11 111 poduszek – pluszaków, rozpoczyna się 4 października 2010 r. Zasady udziału w nim są bardzo proste. Posiadacze kart Maestro oraz MasterCard wydanych przez Bank Pekao SA, którzy od dziś do 15 listopada dokonają minimum 3 transakcji bezgotówkowych na dowolną kwotę, zachowają potwierdzenia i zgłoszą się do wybranego Oddziału banku otrzymają nagrodę – pluszaka. Zgłoszenie transakcji możliwe jest także drogą pocztową.

Nagrodami są cztery wyjątkowe poduszki – pluszaki w kształcie zwierzaków. Można je odbierać w 160 oddziałach Banku Pekao SA do 15 listopada 2010 r. lub do wyczerpania puli nagród. Każdy uczestnik może wziąć udział w promocji wielokrotnie, za każdym razem zgłaszając minimum trzy transakcji, i w ten sposób zwiększyć szansę na zebranie całej kolekcji pluszaków. Więcej informacji o konkursie, a także regulamin można znaleźć na stronie internetowej www.pekao.com.pl/poduszki.

Konkursy związane z kartami płatniczymi stały się w Banku Pekao SA swoistą tradycją. W tym roku klienci mieli już szansę rywalizować o wycieczki do 7 atrakcyjnych miejsc na świecie, m.in. Peru, Meksyku, czy Brazylii. Konkurs cieszył się dużą popularnością. Klienci podczas 7 tygodni jego trwania zarejestrowali aż 17 tys. transakcji, a ogólna liczba transakcji bezgotówkowych wzrosła o ponad 10% w porównaniu z takim samym okresem roku ubiegłego. – mówi Dorota Żak, dyrektor Biura Rachunków. Pekao stara się promować transakcje bezgotówkowe, wprowadzając co jakiś czas atrakcje dla klientów, którzy płacą kartami. Obecnie mamy konkurs „Płać kartą – przytul nagrodę”, ale już od ponad roku towarzyszy nam też stały  program rabatowy „Płać kartą, bo warto”, w którym klienci, płacąc kartami Banku Pekao SA  u Partnerów programu,  mogą uzyskać rabaty w wysokości nawet do 50% – dodaje.  

„Płać kartą, bo warto” – program rabatowy dla osób, posługujących się dowolnymi kartami Pekao, pozwala skorzystać z wielu zniżek na różne produkty i usługi. Bank stara się, by każdorazowo oferta rabatowa była dostosowana do aktualnych potrzeb klientów. Na początek nowego roku akademickiego klienci mogą skorzystać z upustów na wybrane podręczniki w sieci księgarń Bookland, Traffic Club, IURIS PRUDENTIA czy warszawskiej Księgarni Ekonomicznej, kursy językowe w British School oraz rabatów na bilety do Parku Wodnego w Krakowie i do kina Atlantic w Warszawie na seanse 3D.

 

Bank Pekao SA działa od ponad 80 lat i jest jednym z największych banków Europy Środkowo-Wschodniej. Dysponuje drugą co do wielkości siecią oddziałów (ponad 1000 placówek w całym kraju) oraz siecią ponad 4000 bezpłatnych bankomatów w Polsce i 20 000 w całej Europie. Bank Pekao SA obsługuje ponad 5 milionów klientów.

Bank Pekao SA w 2010 roku otrzymał tytuł "Najcenniejszej polskiej firmy 2009 r." tygodnika "Newsweek" i AT Kearney Czterokrotnie zdobył tytuł Najlepszego Banku w Polsce w roku 2005, 2008, 2009 oraz 2010 przyznawany przez magazyn „Euromoney”, tytuł Najlepszego Polskiego Banku w roku 2006, 2009 oraz 2010 magazynu „Global Finance”, a także trzykrotnie był uznawany za Najlepszy Bank w Polsce w roku  2009, 2008 i 2004 przez magazyn „The Banker” .

Bank Pekao SA należy do Grupy UniCredit, jednej z wiodących międzynarodowych instytucji finansowych, która jest silnie zakorzeniona w 22 europejskich krajach, prowadzi ponad 9800 placówek oraz zatrudnia ponad 165 tys. osób, stanem na koniec 2009 roku.

NARZĘDZIA
   Kontakt dla mediów

Bank Pekao zaprasza do współpracy dziennikarzy, influercerów.
Aby zapewnić odpowiednią jakość i sprawność obsługi zapytań mediów, prosimy o kontakt drogą mailową wraz ze wskazaniem preferowanego terminu i godziny udzielenia odpowiedzi na adres:

media@pekao.com.pl

Telefon dla dziennikarzy do osoby dyżurującej to: +48 22 524 51 48



CO_CENTER
   Strefa dla prasy
pomoc