Bankowość detaliczna

11. 10. 17

PeoPay – pierwsza aplikacja mobilna wykorzystująca biometrię do akceptacji i wielowalutowość

Bank Pekao S.A. wprowadził nową aplikację mobilną PeoPay – jedną aplikację do bankowania i płacenia. To aplikacja stworzona razem z klientami, która posiada wszystkie funkcje, które są im potrzebne. To pierwsza aplikacja w kraju, która wykorzystuje biometrię do potwierdzania transakcji, pozwala na płacenie za granicą w obcej walucie oraz umożliwia płatność za zakupy internetowe...

11. 08. 17

Klienci bankowości internetowej Pekao24 skontaktują się z konsultantem przy pomocy rozmowy chat, wideo lub audio

Dla klientów, korzystających z bankowości internetowej Pekao24, Bank Pekao S.A. wprowadził nowe formy kontaktu, dzięki którym błyskawicznie połączą się z pracownikiem banku.  Klienci Banku Pekao S.A., po zalogowaniu do bankowości internetowej Pekao24 mogą skontaktować się z konsultantem przy pomocy jednego kliknięcia, bez konieczności dodatkowej identyfikacji. ...

04. 08. 17

15 tys. klientów Banku Pekao złożyło już zdalnie wniosek o 500+

Już 15 tys. klientów złożyło wniosek w programie Rodzina 500+ poprzez bankowość elektroniczną Pekao24, a minęły dopiero 3 dni odkąd ruszyły zapisy na kolejny okres otrzymywania świadczeń.   Klienci Banku Pekao S.A. już drugi rok z rzędu mogą ubiegać się o świadczenie w ramach programu 500+ poprzez bankowość elektroniczną Pekao24. ...

29. 06. 17

Jak nie przepłacić za wakacje. 10 porad ekspertów Banku Pekao S.A.

Przed wyjazdem na wymarzony urlop, nieważne czy w kraju czy za granicą, warto sprawdzić co zrobić, aby nie narazić się na zbędne koszty. Eksperci z Banku Pekao S.A. radzą jak, dzięki trzem produktom bankowym: rachunkowi osobistemu z dostępem do bankowości elektronicznej i płatności mobilnych, wielowalutowej karcie debetowej i karcie kredytowej, mieć spokojne wakacje.

07. 06. 17

Bank Pekao SA udostępni klientom nowy serwis Pekao24 na telefony komórkowe

Klienci Banku Pekao logujący się do systemu transakcyjnego Pekao24 za pomocą przeglądarki na telefonie komórkowym od 26 czerwca będą mogli skorzystać z zupełnie nowego serwisu m.pekao24.pl. Znajdą w nim większość funkcji znanych z serwisu internetowego Pekao24 oraz dodatkowo narzędzia do kategoryzacji wydatków, które do tej pory dostępne było jedynie w aplikacji Pekao24 na tablety. ...

19. 05. 17

Profil Zaufany można już zakładać poprzez Pekao24

Bank Pekao S.A. umożliwił zakładanie Profilu Zaufanego za pośrednictwem bankowości elektronicznej Pekao24. Dzięki nowej usłudze można załatwić szereg spraw urzędowych bez wychodzenia z domu. Obecnie dostęp do bankowości elektronicznej Pekao24 ma ponad 3,2 miliona klientów indywidualnych. ...

NARZĘDZIA
   Kontakt dla mediów
Katarzyna Karpiuk
Rzecznik Prasowy, Dyrektor Biura Komunikacji i Inicjatyw Korporacyjnych

tel. : + 48 22 524 54 48
mobile: +48 723 225 957
Tomasz Bogusławski
Biuro Komunikacji

tel. : +48 22 524 54 43
mobile: +48 661 380 477
Katarzyna Münnich
Biuro Komunikacji

tel. : +48 22 524 51 87
mobile: +48 723 226 882
   Strefa dla prasy
pomoc