Komunikat prasowy

11.08.2017

Klienci bankowości internetowej Pekao24 skontaktują się z konsultantem przy pomocy rozmowy chat, wideo lub audio

Dla klientów, korzystających z bankowości internetowej Pekao24, Bank Pekao S.A. wprowadził nowe formy kontaktu, dzięki którym błyskawicznie połączą się z pracownikiem banku.

 Klienci Banku Pekao S.A., po zalogowaniu do bankowości internetowej Pekao24 mogą skontaktować się z konsultantem przy pomocy jednego kliknięcia, bez konieczności dodatkowej identyfikacji. Do wyboru mają trzy sposoby komunikacji: czat, wideoczat oraz połączenie głosowe, w zależności od tego czy wolą pisać, rozmawiać i czy dodatkowo chcą zobaczyć swojego rozmówcę.

- Użytkownicy bankowości internetowej oczekują rozwiązań, które znają z innych serwisów. Nowe formy kontaktu adresujemy do tych Klientów, którzy na co dzień korzystają z komunikatorów. Chcemy, żeby każdy klient mógł bankować z Bankiem Pekao tak jak lubi. Jeśli na co dzień, załatwia wszystko przez internet, rozmawia ze współpracownikami, kontrahentami czy po prostu przyjaciółmi i rodziną przez różne komunikatory, to dlaczego nie miałby tak samo kontaktować się ze swoim bankiem? – mówi Bartłomiej Nocoń, Dyrektor Zarządzający Departamentu Bankowości Elektronicznej Banku Pekao.

Każdy ze sposobów komunikacji: czat, wideoczat czy połączenie audio daje inne możliwości. Czat to przede wszystkim narzędzie do zadawania prostych, krótkich pytań, na które klient oczekuje błyskawicznej i równie prostej  odpowiedzi tj. np. jak zrealizować przelew do ZUS-u lub jaki jest zakres posiadanego ubezpieczenia. Poprzez wysłanie krótkiej informacji na czacie można też zastrzec zagubioną kartę płatniczą. Po zakończeniu rozmowy, klient może otrzymać jej zapis mailem.

 Połączenie audio przypomina natomiast połączenie telefoniczne z infolinią banku. Można przez nie zlecić konsultantowi takie same operacje jak w serwisie telefonicznym. Rozwiązanie to może przydać się w czasie wyjazdów za granicę, kiedy klienci obawiają się kosztów połączeń telefonicznych, a mają dostęp do bezpiecznego internetu.

 Najwięcej możliwości oferuje wideoczat. Klient nie tylko widzi z kim rozmawia, ale gdy udostępni konsultantowi widok swojego ekranu otrzyma pomoc np. w wypełnieniu wniosku o świadczenie 500+ lub nowy rachunek czy kartę. Konsultant może wskazać i zaznaczyć na ekranie Klienta poszukiwane przez niego informacje. Do połączenia video nie jest potrzebne żadne dodatkowe oprogramowanie. Zarówno przy wideo jak i połączeniu audio klient ma do dyspozycji okienko czatu, w którym konsultant może wysłać klientowi potrzebne dokumenty.

 W Banku Pekao S.A. na koniec 2 kwartału 2017 r. dostęp do bankowości internetowej Pekao24 miało ponad 3,5 miliona klientów indywidualnych.

 


Bank Pekao SA działa od 88 lat, jest jedną z największych instytucji finansowych Europy Środkowo-Wschodniej. Biorąc pod uwagę siłę kapitałową mierzoną współczynnikiem wypłacalności, Bank Pekao jest liderem wśród dużych banków w Polsce i jedną z najsilniejszych kapitałowo instytucji finansowych w Europie (współczynnik Core Tier 1 na koniec pierwszego półrocza 2017 r. na poziomie 18,0%).

Bank Pekao SA jest laureatem wielu prestiżowych nagród i wyróżnień, zarówno w Polsce, jak i na arenie międzynarodowej. Zarówno w 2016, jak i w 2015 r. Bank zdobył Złotego Bankiera w kategorii Innowacja za wdrożenie mobilnych płatności PeoPay HCE oraz karty wielowalutowej. Według magazynu EMEA Finance, Bank otrzymał tytuł „Most innovative Bank in CEE & CIS”. Lubelska KULkarta - legitymacja studencka z funkcją płatniczą – efekt współpracy Banku z Katolickim Uniwersytetem Lubelskim otrzymała przyznawaną w Londynie nagrodę Contactless & Mobile Awards 2016.

 

NARZĘDZIA
   Kontakt dla mediów
Katarzyna Münnich
Biuro Komunikacji

tel. : +48 22 524 51 87
mobile: +48 723 226 882
Tomasz Bogusławski
Biuro Komunikacji

tel. : +48 22 524 54 43
mobile: +48 661 380 477
   Strefa dla prasy
pomoc