Komunikat prasowy

08.01.2018

Nowości w aplikacji mobilnej PeoPay

Bank Pekao S.A. rozwija aplikację bankowości mobilnej PeoPay. Wśród nowości pozwalających lepiej zarządzać inwestycjami i domowym budżetem znalazł się kalendarz płatności oraz dostęp do informacji o posiadanych rachunkach maklerskich. PeoPay to niedawno wprowadzona aplikacja bankowości mobilnej Banku Pekao S.A., która jako pierwsza w kraju wykorzystuje biometrię – odcisk palca i Face ID do potwierdzania transakcji.

Wśród nowych funkcji znalazł się przydatny w planowaniu wydatków - kalendarz płatności. Dzięki niemu, klient w łatwy sposób sprawdzi jakie rachunki (zlecenia stałe) ma do zapłacenia w najbliższym czasie i ile pieniędzy będzie potrzebował. Po wybraniu w menu ikonki „kalendarz płatności”, na jednym ekranie zobaczy w jakich terminach płaci za czynsz, prąd, gaz czy spłaca kartę, a także kwoty poszczególnych wydatków i ich sumę w miesiącu czy innym wybranym okresie.

Kolejną nowością jest dostęp do informacji o posiadanych rachunkach inwestycyjnych w Domu Maklerskim Pekao. Teraz, poprzez aplikację PeoPay, klient w przejrzysty sposób uzyska podstawowe informacje o rachunkach inwestycyjnych (m.in. dacie otwarcia, właścicielach i pełnomocnikach oraz statusie posiadanych usług), przejrzy posiadane aktywa na rynku polskim i rynkach zagranicznych (w podziale na grupy instrumentów wraz z ich wyceną), oraz będzie mieć dostęp do szczegółowych informacji dotyczących posiadanych instrumentów finansowych. W aplikacji zleci również przelanie środków z lub na rachunek inwestycyjny.

Dodatkowo, część transakcyjna została uzupełniona o możliwość wykonywania przelewów zagranicznych.

–  Nieustannie rozwijamy aplikację bankowości mobilnej, dodając nowe funkcje, których klienci potrzebują, chociaż może nie używają na co dzień. Trzymamy się obranego kierunku – chcemy, aby aplikacja PeoPay nie traciła na nowoczesności. Dlatego nadal będziemy rozmawiać z naszymi klientami i pytać ich czego potrzebują – mówi Bartosz Zborowski, Dyrektor Departamentu Innowacji i Płatności Banku Pekao S.A.

PeoPay to aplikacja bankowości mobilnej, udostępniona klientom banku w październiku 2017 roku. Jest pierwszą aplikacją w kraju, która wykorzystuje biometrię, w zależności od modelu smartfonu - odcisk palca, bądź Face ID do potwierdzania transakcji, pozwala na płacenie za granicą w obcej walucie oraz umożliwia płacenie za zakupy internetowe bezpośrednio w telefonie. Pozwala również płacić we wszystkich terminalach zbliżeniowych w kraju i za granicą.

Aplikacja jest dostępna na telefony z systemami Android i IOS. Płatności zbliżeniowe są dostępne dla użytkowników smartfonów opartych o system Android.

Aplikacja PeoPay jest dostępna zarówno dla klientów detalicznych jak i mikro firm.

Bank Pekao S.A. działa od 88 lat, jest jedną z największych instytucji finansowych Europy Środkowo-Wschodniej. Biorąc pod uwagę siłę kapitałową mierzoną współczynnikiem wypłacalności, Bank Pekao jest liderem wśród dużych banków w Polsce i jedną z najsilniejszych kapitałowo instytucji finansowych w Europie (współczynnik Core Tier 1 na koniec trzeciego kwartału 2017 r. na poziomie 16,5%).

Bank Pekao S.A. jest laureatem wielu prestiżowych nagród i wyróżnień, zarówno w Polsce, jak i na arenie międzynarodowej. W prestiżowym rankingu Złoty Bankier, Bank Pekao wielokrotnie zdobywał nagrody w kategorii Innowacja finansowa – w ostatnich latach statuetki Złotego Bankiera otrzymał za wdrożenie mobilnych płatności PeoPay HCE oraz karty wielowalutowej. Bank Pekao S.A. zdobył tytuł najlepszej infolinii wśród banków według XVI edycji Badania ARC Rynek i Opinia dotyczącego jakości obsługi klienta poprzez infolinie bankowe i w kontakcie przez e-mail. W 2017 roku Bank doceniony został również przez środowiska studenckie. Parlament Studentów Rzeczypospolitej wyróżnił Bank Pekao tytułem „Instytucja Przyjazna Młodym”.

Na polu bankowości korporacyjnej Bank Pekao S.A. pozostał liderem w dostarczaniu usług finansowania handlu w Polsce otrzymując prestiżową nagrodę międzynarodowego magazyn Euromoney - Best Trade Finance Provider 2017. Bank Pekao S.A. doceniony został również za nowatorskie rozwiązanie Banku w zakresie elektronicznej obsługi bankowej dużych firm. Usługa integracji platformy transakcyjnej PekaoBiznes24 z systemami finansowo-księgowymi firmy Pekao Connect otrzymała prestiżowy tytuł Innowacji Roku 2017. W konkursie CEE M&A Awards, Bank Pekao utrzymał tytuł Banku Roku jako instytucji dostarczającej najlepsze rozwiązania w zakresie finansowania fuzji i przejęć. Sukcesy Pionu Bankowości Korporacyjnej docenione zostały również przez magazyn Global Finance i Global Banking And Finance Review przyznając tytuły Najlepszy Bank Inwestycyjny w Polsce oraz Najlepszy Bank Korporacyjny w Polsce.

Bankowość Prywatna Banku Pekao S.A. obroniła tytuł najlepszej Bankowości Prywatnej w Polsce i kolejny raz została wyróżniona przez międzynarodowy ranking magazynu Global Finance.

W obszarze społecznej odpowiedzialności Bank Pekao S.A. działa zgodnie z najwyższymi standardami zarządzania w zakresie ładu korporacyjnego, informacyjnego i relacji inwestorskich. Potwierdzeniem tych standardów jest obecność  Banku w składzie indeksu spółek odpowiedzialnych (RESPECT Index) prowadzonego przez Giełdę Papierów Wartościowych w Warszawie.

Do pobrania

NARZĘDZIA
   Kontakt dla mediów

Bank Pekao zaprasza do współpracy dziennikarzy, influercerów.
Aby zapewnić odpowiednią jakość i sprawność obsługi zapytań mediów, prosimy o kontakt drogą mailową wraz ze wskazaniem preferowanego terminu i godziny udzielenia odpowiedzi na adres:

media@pekao.com.pl

Telefon dla dziennikarzy do osoby dyżurującej to: +48 22 524 51 48



CO_CENTER
   Strefa dla prasy
pomoc