Bank Pekao SA rozstrzygnął przetarg na agencję reklamową i dom mediowy. Od pierwszego grudnia br. całość działań związanych z obsługą Banku obejmie agencja reklamowa Leo Burnett i współpracujący dotychczas z Bankiem dom mediowy Optimedia. Obie firmy pomogą w przeprowadzeniu zaplanowanych na najbliższe miesiące zmian w polityce marketingowej banku.</P >
</P >
Wśród kandydatów zaproszonych do przetargu znalazły się agencje reklamowe: Publicis, Saatchi & Saatchi, Ad Fabrica, Leo Burnett, Lowe GGK, TBWA, JWT i domy mediowe: Optimedia, OMD Direct, HMS Carat, Uniwersal McCann, Initiative Media, MediaCom i Starcom.</P >
</P >
Zwycięskie agencje wykazały się bardzo dobrym zrozumieniem marki banku oraz kreatywną realizacją prezentowanych strategii. Jesteśmy przekonani o tym, że wybraliśmy partnerów którzy skutecznie pomogą nam zarówno w budowaniu wizerunku jak i w sprzedaży produktów powiedziała Joanna Bartuszek, dyrektor Marketingu Banku Pekao SA. </P >
</P >
Przez ostatnie cztery lata całość działań reklamowych podejmowanych przez Bank Pekao SA prowadzona była przez Agencję Publicis, która w pełni zaspokajała bieżące zapotrzebowanie Banku w tym zakresie. Nowo wybrana agencja reklamowa i dom mediowy wezmą aktywny udział w tworzeniu i realizacji nowej strategii marketingowej Banku Pekao SA od 1 grudnia 2003 r.</P >
</P >
------------------------------</P >
Bank Pekao SA jest największym bankiem prywatnym w Europie Środkowo-Wschodniej i drugą co do wielkości firmą notowaną na Warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych. Zajmuje pierwsze miejsce pod względem liczby obsługiwanych klientów korporacyjnych i drugie miejsce na rynku depozytów. Jest też wiceliderem rynku kart płatniczych. Dysponuje drugą co do wielkości siecią oddziałów (805 placówek w całym kraju) oraz bankomatów (1177).</P >