Jeszcze wygodniejsze Pekao24

Powrót Powrót
Bankowość detaliczna
1.07.2008

Możliwość realizacji przelewów walutowych w kraju i za granicą, szybka zmiana hasła do serwisu internetowego i PIN do serwisu TelePekao, samodzielna generacja PIN - to nowe funkcjonalności, które z początkiem lipca ułatwiają korzystanie z usługi Pekao24. System, który należy do najbezpieczniejszych wśród polskich banków, jest teraz jeszcze bardziej wygodny i przyjazny dla Klientów.

W ramach usługi Pekao24 Klienci banku korzystają z trzech kanałów dostępu do konta - poprzez PekaoInternet, czyli system bankowości internetowej, przez telefon - za pośrednictwem konsultantów TelePekao (lub serwisu automatycznego) oraz przez PekaoSMS. Od 1 lipca w TelePekao i PekaoInternet można realizować przelewy walutowe do banków krajowych i zagranicznych. W trakcie realizacji aktualne zlecenie można zapisać jako przelew zdefiniowany, co ułatwia wykonywanie przelewu do tego samego odbiorcy w przyszłości

Klienci mogą teraz łatwiej odzyskać dostęp do konta w przypadku problemów z hasłem lub PIN. Stare, zagubione lub zapomniane hasło można teraz anulować przez telefon z pomocą konsultanta posługując się PIN-em służącym do logowania do innych serwisów (czyli TelePekao lub PekaSMS). Bezpieczeństwo operacji zapewnia procedura oddzwaniania - po złożeniu dyspozycji konsultant kontaktuje się z Klientem na wskazany do oddzwaniania numer telefonu.

Ogromnym ułatwieniem dla Klientów jest możliwość samodzielnej zmiany numeru PIN w serwisie PekaoInternet. Jeżeli Klient chce otrzymać nowy numer, wystarczy złożyć stosowną dyspozycję (regeneracji PIN) na stronie internetowej. Po jej zachowaniu do Klienta oddzwoni konsultant TelePekao. Jeśli uzyska poprawną odpowiedź na pytania zabezpieczające, konsultant przełączy Klienta do serwisu automatycznego TelePekao. Tam, używając klawiatury telefonu, Klient wprowadza nowy PIN. Co ważne, podczas regeneracji PIN-u serwisy Pekao24 nie będą blokowane, tak, jak to miało miejsce dotychczas, kiedy dyspozycja wygenerowania PIN-u składana była u konsultanta TelePekao. Oczywiście Klienci preferujący telefoniczny kontakt z bankiem nadal mogą korzystać z pomocy konsultantów TelePekao i zamówić wysyłkę nowego PIN tradycyjną pocztą.

Oprócz oddziałów, teraz również za pośrednictwem, konsultanta TelePekao można odblokować dostęp do usługi Pekao24 w sytuacji zablokowania wszystkich serwisów, jak i aktywować (lub zawiesić) dostęp do poszczególnych serwisów Pekao24 (Klient potrzebuje do tej operacji aktywnej karty kodów jednorazowych). Z kolei na stronach Pekao24 uruchomiono usługę aktywacji karty kodów w przypadku wyczerpania wszystkich aktywnych kodów z poprzedniej. Dzięki tym dodatkowym zmianom serwisy stały się bardziej kompatybilne.

Obecnie z usługi Pekao24 korzysta w Banku Pekao SA ponad 750 tys. Klientów detalicznych (dane na koniec maja 2008).

Uprzejmie informujemy, że w ramach naszej witryny używamy plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie oraz w sposób dostosowany do Twoich indywidualnych preferencji. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień oznacza, że akceptujesz otrzymywanie plików cookies. Zmiany ustawień dla plików cookies możesz dokonać w każdym momencie użytkowania serwisu.
Zgadzam się na przetwarzanie w celach marketingowych, w tym poprzez profilowanie, oraz w celach analitycznych, moich danych osobowych pozostawianych przeze mnie w ramach korzystania ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, w tym zapisywanych w plikach cookies, przez Bank Pekao S.A. w celu marketingu produktów i usług podmiotów trzecich oraz i przez podmioty współpracujące z Bankiem w tym podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufanych partnerów.