Kampania Informacyjna Federacji Konsumentów w oddziałach Banku Pekao SA

Powrót Powrót
Marketing
4.12.2003

Warszawa, 4 grudnia 2004 od dziś we wszystkich 810 oddziałach Banku Pekao SA w całej Polsce do dyspozycji klientów oddanych zostanie 1,2 mln ulotek i broszur informacyjnych w ramach kampanii edukacyjnej prowadzonej przez Federację Konsumentów. Ma ona na celu poinformowanie klientów o ich prawach i obowiązkach jakie wiążą się ze współpracą z bankiem. Akcja informacyjna potrwa do końca stycznia 2004 roku.

Aktywny udział Banku Pekao SA w kampanii prowadzonej przez Federację Konsumentów jest elementem dbałości o przejrzystość relacji z klientem. Zdecydowaliśmy się na tę akcję, ponieważ chcemy aby nasz klient w pełni świadomie korzystał z usług bankowych powiedział Przemysław Figarski, Członek Zarządu Banku Pekao SA. Chcielibyśmy przy tym, aby dzięki nam znał on lepiej swoje prawa i poruszał się swobodniej w wielu regulaminowych zapisach dotyczących poszczególnych produktów. Wierzymy, iż jest to bardzo istotne dla satysfakcji klienta, która oczywiście jest dla nas najważniejsza.</P >

Ulotki i broszury wystawione we wszystkich oddziałach Banku zawierają informacje o prawach i obowiązkach obydwu stron (klienta i banku), a także o produktach i dostępnych usługach bankowych. </P >

Bank Pekao SA od dłuższego czasu działa w zgodzie z międzynarodowymi standardami bankowymi dotyczącymi relacji z klientami, jawności informacyjnej oraz struktury organizacyjnej Banku i jej funkcjonowania. Oznacza to m.in., że wszelkie umowy z klientami i materiały promocyjne Banku są zgodne z ustawą o kredycie konsumenckim i z przepisami o niedozwolonych postanowieniach umownych. Bank jako jeden z pierwszych podpisał w 2001 r. sformułowane przez Związek Banków Polskich, Zasady Dobrej Praktyki Bankowej. Był również inicjatorem sformułowania giełdowych Zasad Ładu Korporacyjnego, które przyjął w całości w czerwcu 2003 r.</P >

</P >

</P >

</P >

</P >

</P >

-------------------------------------------------</P >

Bank Polska Kasa Opieki SA jest największym bankiem w Europie Środkowo-Wschodniej pod względem kapitałów własnych i drugą co do wielkości firmą notowaną na Warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych. Bank Pekao SA ma 18,2 proc. udział w oszczędnościach gospodarstw domowych i posiada drugą w Polsce sieć oddziałów i bankomatów: 810 oddziałów, 1177 bankomatów własnych i 450 Euronetu. Już teraz Pekao SA jest liderem w dziedzinie obsługi rachunków bankowych przez internet ponad 900 tys. klientów ma do nich dostęp za pośrednictwem usługi Pekao24. Już w przyszłym roku taką możliwość uzyskają wszyscy posiadacze Eurokont 2  mln 100 tys. osób.</P >

Uprzejmie informujemy, że w ramach naszej witryny używamy plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie oraz w sposób dostosowany do Twoich indywidualnych preferencji. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień oznacza, że akceptujesz otrzymywanie plików cookies. Zmiany ustawień dla plików cookies możesz dokonać w każdym momencie użytkowania serwisu.
Zgadzam się na przetwarzanie w celach marketingowych, w tym poprzez profilowanie, oraz w celach analitycznych, moich danych osobowych pozostawianych przeze mnie w ramach korzystania ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, w tym zapisywanych w plikach cookies, przez Bank Pekao S.A. w celu marketingu produktów i usług podmiotów trzecich oraz i przez podmioty współpracujące z Bankiem w tym podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufanych partnerów.