21 sierpnia wystartowała nowa kampania Pożyczki Ekspresowej w Banku Pekao. Tym razem na kampanię składają się krótkie oferty specjalne - każda obowiązująca przez tydzień. Całość komunikacji w telewizji potrwa 3 tygodnie. Co tydzień emitowany będzie inny 15-sekundowy film, komunikujący daną ofertę specjalną.
Pierwszy film reklamuje ofertę dopasowaną do indywidualnych potrzeb i możliwości klienta. W drugim tygodniu kampanii zostanie wyświetlona reklama promocyjnych warunków pożyczki na spłatę innych zobowiązań. Trzeci tydzień to komunikacja kolejnej promocji, w której podkreślona zostanie prowizja 0%.
Dotychczasowe reklamy Pożyczek Ekspresowych zostały skrócone oraz dokręcono do nich sceny, w których pracownik banku przedstawia aktualnie obowiązującą promocję. Akcję przygotowały firmy Euro RSCG, Dynamo, Badi Badi, Lunapark i Mediacom Warszawa. Obejmuje ona telewizję (TVP1, TVP2, Polsat, TVN), internet (Google, serwis pekao.com.pl) oraz BTL.
Pożyczka ekspresowa jest kluczowym produktem Banku Pekao. Poprzednio jej kampania ruszyła w marcu tego roku pod hasłem „Z lekkością zrealizujesz swoje plany”. W przekazie podkreślano jej „lekkość” odzwierciedloną w niskich ratach i przejrzystych warunkach umowy. Tak, jak w przypadku obecnej, kreację przygotowała firma Euro RSCG.
Bank Pekao SA działa od ponad 80 lat i jest jednym z największych banków Europy Środkowo-Wschodniej. Dysponuje drugą co do wielkości siecią oddziałów (ponad 1000 placówek w całym kraju) oraz siecią ponad 4000 bezpłatnych bankomatów w Polsce i 20 000 w całej Europie.
Bank Pekao SA w 2010 roku otrzymał tytuł "Najcenniejszej polskiej firmy 2009 r." tygodnika "Newsweek" i AT Kearney Czterokrotnie zdobył tytuł Najlepszego Banku w Polsce w roku 2005, 2008, 2009 oraz 2010 przyznawany przez magazyn „Euromoney”, tytuł Najlepszego Polskiego Banku w roku 2006, 2009 oraz 2010 magazynu „Global Finance”, a także trzykrotnie był uznawany za Najlepszy Bank w Polsce w roku 2009, 2008 i 2004 przez magazyn „The Banker” .
Bank Pekao SA należy do Grupy UniCredit, jednej z wiodących międzynarodowych instytucji finansowych, która jest silnie zakorzeniona w 22 europejskich krajach, prowadzi prawie 9600 placówek oraz zatrudnia ponad 160 tys. osób, według stanu na koniec grudnia 2010 roku.