Wystartowała nowa kampania Banku Pekao promująca Pożyczkę Ekspresową. Spot telewizyjny podkreśla zalety kredytu polecanego przez przyjaciół. Działania marketingowe pod hasłem: „Wybierz pożyczkę w Banku Pekao SA, bo jest sprawdzona przez rodzinę i znajomych” potrwają przez 5 tygodni.
Nowa kampania Pekao obejmuje spoty reklamowe w telewizji (od 26 lutego 2012 r.) BTL oraz promocję poprzez wewnętrzne kanały banku. Hasło kampanii „Wybierz pożyczkę w Banku Pekao SA, bo jest sprawdzona przez rodzinę i znajomych” nawiązuje do badań Banku, które pokazały, że aż 90% nowych klientów Pekao, którzy zaciągnęli Pożyczkę Ekspresową, poleciłoby ją swoim znajomym lub rodzinie.
To drugi spot reklamowy Banku Pekao zrealizowany w technice poklatkowej (stop motion). Pierwszym była kampania Eurokonta Mobilnego. Za produkcję spotu „Wybierz pożyczkę w Banku Pekao SA, bo jest sprawdzona przez rodzinę i znajomych” odpowiadają Agencja Euro RSCG i dom produkcyjny Dynamo. Reżyserią zajął się duet Adela Kohler i Ithyle Griffiths, a zakupem mediów MediaCom Warszawa.
Kampania marketingowa będzie emitowana przez 5 kolejnych tygodni. Spot jest dostępny pod linkiem:
http://www.youtube.com/watch?v=TLC7nZcwFV8
Pożyczka Ekspresowa to jeden z kluczowych produktów Banku Pekao SA. Na dedykowanej stronie internetowej klienci mogą znaleźć informacje na temat pożyczki przedstawione w nowoczesnej formie: www.pozyczka-gotowkowa.pekao.com.pl. Dodatkowo, znajdują się tam również kalkulatory do obliczenia rat pożyczki. Strona dostępna jest również za pośrednictwem urządzeń mobilnych (m.pozyczka-gotowkowa.pekao.com.pl).
Współtwórcą dedykowanej strony internetowej Pożyczki Ekspresowej, uruchomionej w listopadzie 2011 r., jest agencja marketingu interaktywnego GoldenSubmarine.
Dalszych informacji udziela:
Justyna Rysiak, Biuro Prasowe, kom. 723 226 882, justyna.rysiak@pekao.com.pl
Bank Pekao SA działa od ponad 80 lat, jest jedną z największych instytucji finansowych Europy Środkowo-Wschodniej. Pod względem wartości aktywów jest drugim co do wielkości bankiem w Polsce, natomiast biorąc pod uwagę siłę kapitałową mierzoną współczynnikiem wypłacalności, Bank Pekao jest liderem wśród dużych banków w Polsce (wg. stress-testów przeprowadzonych przez Komisję Nadzoru Finansowego w lipcu 2011 roku) i jedną z najsilniejszych kapitałowo instytucji finansowych w Europie (współczynnik Core Tier 1 na koniec III kwartału 2011 r. na poziomie 17,1%).
Bank Pekao SA jest czterokrotnym zdobywcą tytułu Najlepszego Banku w Polsce przyznawanego przez „Euromoney”. Trzykrotnie był uznany za najlepszy bank w Polsce przez magazyny „The Banker” i „Global Finance”, ostatnio w 2010 roku. W 2011 roku po raz czwarty z rzędu otrzymał prestiżowe nagrody magazynu „Global Finance” za usługi bankowości korporacyjnej, która została uhonorowana m.in. nagrodą „Złotego Bankiera” za pierwsze w Europie wprowadzenie do oferty usługi identyfikacji klienta za pomocą odcisku palca. W bankowości detalicznej bank zdobył w 2011 roku godło „Teraz Polska” za system bankowości elektronicznej Pekao24.
Bank Pekao SA dysponuje drugą co do wielkości siecią oddziałów (1000 placówek w całym kraju) oraz siecią ponad 4000 bezpłatnych bankomatów w Polsce i ok. 20 000 w 22 krajach Europy. W grupie kapitałowej Pekao znajdują się również największe w Polsce Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych, fundusz emerytalny, dwa domy maklerskie oraz spółki oferujące leasing i faktoring.
Bank Pekao SA należy do Grupy UniCredit, jednej z wiodących międzynarodowych instytucji finansowych, która działa w 22 europejskich krajach poprzez sieć 9600 placówek oraz zatrudnia w sumie ok. 160 tys. osób.