Nowy rachunek dla mikro i małych firm dostępny w Banku Pekao

Powrót Powrót
Małe i Średnie Firmy
30.08.2013

Przedsiębiorcom preferującym obsługę przez Internet i aplikacje mobilne Bank Pekao udostępnił bezpłatny (przy wpływach od 2000 zł miesięcznie) Pakiet Mój Biznes Mobilny. Klienci korzystający z nowego rachunku będą mieli bezprowizyjny dostęp do wszystkich bankomatów w kraju oraz nie poniosą opłat za kartę debetową MasterCard Business pod warunkiem wykonania transakcji bezgotówkowych o wartości min. 300 zł w miesiącu.

Pakiet Mój Biznes Mobilny oferuje oprócz wszystkich bezprowizyjnych bankomatów w Polsce - dziesięć darmowych przelewów internetowych do banków krajowych, bezpłatne przelewy do US, ZUS oraz na rachunki prowadzone w Pekao. Klienci korzystający z tego Pakietu będą mieli dostęp do w pełni transakcyjnej bankowości mobilnej z autodealingiem, czyli przewalutowania między rachunkami własnymi z preferencyjnym kursem walutowym, oraz do programu rabatowego „Płać kartą, bo warto!”. Do Pakietu Mój Biznes Mobilny można dołączyć rachunki prowadzone nie tylko w PLN, ale także w następujących 17 walutach: EUR, USD, GBP, CHF, AUD, CAD, CZK, DKK, HUF, JPY, NOK, SEK, RUB, LTL, LVL, TRY, ZAR.

Nowy pakiet przeznaczony jest dla mikrofirm rozpoczynających działalność gospodarczą oraz dla przedsiębiorców osiągających przychody ze sprzedaży do 1,5 mln zł rocznie, którzy preferują obsługę rachunku przez internet i aplikacje mobilne.

- Pakiet Mój Biznes Mobilny zaspokoi potrzeby najbardziej wymagających przedsiębiorców, którym zależy na szerokim i innowacyjnym zestawie usług bankowych atrakcyjnych pod względem cenowym. W ramach nowego pakietu klient otrzyma wiele produktów i usług bankowych całkowicie bezpłatnie. Przedsiębiorca będzie mógł przeprowadzać operacje bankowe na wiele sposobów, poczynając od tradycyjnej obsługi w oddziale, poprzez bankowość internetową, a kończąc na naszej najlepszej na rynku aplikacji mobilnej dla firm - przez smartfona. Liczymy, że dzięki nowemu produktowi uda nam się pozyskać jeszcze więcej klientów niż do tej pory - powiedział Emanuele Cacciatore, Dyrektor Zarządzający Klienta Biznesowego.

Dostępna wraz z nowym Pakietem aplikacja mobilna jako jedyna na polskim rynku posiada wszystkie funkcje transakcyjne standardowej bankowości internetowej. To, co w szczególności wyróżnia aplikację mobilną Pekao wśród konkurencji, to możliwość realizowania niezdefiniowanych wcześniej w bankowości internetowej przelewów wewnętrznych i  zewnętrznych, w tym zagranicznych (również w systemie SEPA). Ten kanał komunikacji z bankiem gwałtownie zyskuje na popularności: od stycznia do lipca bieżącego roku aż 4 krotnie zwiększyła się liczba operacji wykonywanych przez system bankowości mobilnej.

Również ilość operacji wykonywanych przez klientów bankowości internetowej - PekaoFirma24 stale rośnie. W ciągu roku wolumen transakcji dokonywanych przez ten kanał wzrósł z  11,7 mld do 13,1 mld. Liczba dziennych logowań wyniosła 97 tys. i wzrosła o 10%.

Coraz więcej mikro i małych firm obsługiwanych przez Pekao korzysta z bankowości internetowej. Liczba aktywnych użytkowników systemu zwiększyła się w okresie roku o ponad 10 tys. i wyniosła  niemal 130 tys. Klienci ci dokonują 2,68 mln przelewów miesięcznie.

Bank Pekao SA wprowadzając do swojej oferty Pakiet Mój Biznes Mobilny wraz z bankowością mobilną wdrożył jedno z najbardziej innowacyjnych i atrakcyjnych pod względem cenowym rozwiązań na rynku. 

 


 

Bank Pekao SA działa od ponad 80 lat, jest jedną z największych instytucji finansowych Europy Środkowo-Wschodniej. Pod względem wartości aktywów jest drugim co do wielkości bankiem w Polsce, natomiast biorąc pod uwagę siłę kapitałową mierzoną współczynnikiem wypłacalności, Bank Pekao jest liderem wśród dużych banków w Polsce i jedną z najsilniejszych kapitałowo instytucji finansowych w Europie (współczynnik Core Tier 1 na koniec  2 kwartału 2013 r. na poziomie 19,0%).

Bank Pekao SA dysponuje drugą co do wielkości siecią oddziałów (1000 placówek w całym kraju) oraz oferuje swoim klientom dostęp do sieci ponad 4000 bezpłatnych bankomatów w Polsce i ok. 20 000 w 22 krajach Europy. W grupie kapitałowej Pekao znajdują się również największe w Polsce Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych, fundusz emerytalny, dwa wiodące na polskim rynku domy maklerskie, oraz spółki zajmujące się leasingiem i faktoringiem.

Bank Pekao SA jest laureatem wielu prestiżowych nagród i wyróżnień, zarówno w Polsce, jak i na arenie międzynarodowej. W 2012 roku aplikacja do bankowości mobilnej Banku Pekao wygrała w konkursie Mobile Trend Awards, Bank Pekao został także uhonorowany po raz czwarty z rzędu tytułem Top Employers Poland 2013. Na polu bankowości korporacyjnej Pekao w 2012 roku otrzymało tytuły Najlepszego Dostawcy Usług Walutowych i Najlepszego Banku Finansowania Handlu, przyznawane przez magazyn Global Finance. Bank Pekao jest czterokrotnym zdobywcą tytułu Najlepszego Banku w Polsce przyznawanego przez magazyn „Euromoney”. Trzykrotnie był uznany za najlepszy bank w Polsce przez magazyny „The Banker” i „Global Finance”. Bankowość korporacyjna została uhonorowana także m.in. nagrodą „Złotego Bankiera” za pierwsze w Europie wprowadzenie do oferty usługi identyfikacji klienta za pomocą odcisku palca.

Bank Pekao SA należy do Grupy UniCredit, jednej z wiodących międzynarodowych instytucji finansowych, która działa w 22 europejskich krajach poprzez sieć 9600 placówek oraz zatrudnia ok. 160 tys. osób.

Uprzejmie informujemy, że w ramach naszej witryny używamy plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie oraz w sposób dostosowany do Twoich indywidualnych preferencji. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień oznacza, że akceptujesz otrzymywanie plików cookies. Zmiany ustawień dla plików cookies możesz dokonać w każdym momencie użytkowania serwisu.
Zgadzam się na przetwarzanie w celach marketingowych, w tym poprzez profilowanie, oraz w celach analitycznych, moich danych osobowych pozostawianych przeze mnie w ramach korzystania ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, w tym zapisywanych w plikach cookies, przez Bank Pekao S.A. w celu marketingu produktów i usług podmiotów trzecich oraz i przez podmioty współpracujące z Bankiem w tym podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufanych partnerów.