Komunikat prasowy

20.11.2018

Bank Pekao ze świąteczną kampanią reklamową Pożyczki Przekorzystnej

Ruszyła świąteczna kampania reklamowa Banku Pekao S.A. „Pożyczka Przekorzystna dobrze się prezentuje!”. Pożyczka jest reklamowana w telewizji, radiu, kinach sieci Cinema City, komunikacji miejskiej, w portalach internetowych i social media, oraz oczywiście w oddziałach banku. Głównym motywem komunikowanym w obecnej kampanii jest 3-miesięczna karencja w spłacie rat oraz brak prowizji za udzielenie pożyczki.

Wielu klientów swoje poszukiwania pożyczki na święta rozpoczyna w Internecie, dlatego bank będzie prowadzić kampanię zasięgową między innymi w takich portalach jak: WP.pl, interia.pl, OLX.pl, bankier.pl. Kampania będzie wsparta działaniami w social media np. na Facebooku i YouTube.

W ogólnopolskich kanałach telewizyjnych i w stacjach tematycznych bank zaplanował 30-sekundowe spoty pt. „Mikołaj”. Kampanię radiową emitują największe stacje, takie jak Radio ZET, Eska, Trójka. Spot reklamowy trwa 45 sekund. - Okres przedświąteczny to czas, kiedy klienci poszukują pożyczki na zorganizowanie Świąt. Dla klienta oprócz oprocentowania pożyczki istotny jest koszt jej udzielenia oraz możliwość późniejszego rozpoczęcia spłaty. Nikt w natłoku świątecznych wydatków nie chce dodatkowo płacić rat. Dlatego w naszej reklamie uwypuklamy zarówno zerową prowizję, jaki i  długi 3- miesięczny okres karencji w płatności — powiedział Rafał Ponewczyński odpowiedzialny za marketing w Banku Pekao S.A.  

Telewizyjny spot jest również wyświetlany w kinach sieci Cinema City. Miłośnicy filmu będą mieli okazję zobaczyć reklamę Banku Pekao SA na 386 ekranach, w 41 kinach, w 22 polskich miastach. W kinach pojawiły się również plakaty, a reklama dodatkowo jest też wyświetlana na „plazmach” przed salami.

Plakaty świątecznej Pożyczki Przekorzystnej klienci zauważą również w komunikacji miejskiej –  885  pojazdach (autobusach i tramwajach) w ośmiu największych miastach, w tym w Trójmieście i aglomeracji śląskiej.

Promocja Pożyczki Przekorzystnej Banku Pekao widoczna jest w sieci placówek własnych i partnerskich (folie, banery, ulotki trafią do blisko 900 placówek w całym kraju). Jej reklama jest też wyświetlana na ekranach powitalnych ponad  5700 bankomatów Euronet.

Za zakup mediów offline odpowiada dom mediowy Mediacom, za zakup mediów online Sales&More,  za  przygotowanie kreacji agencja reklamowa McCannne, a za przygotowanie kampanii w mediach społecznościowych – agencja The Digitals. Kampania, w zależności od nośnika, potrwa do  końca grudnia.

 

Bank Pekao S.A. został założony w 1929 r. i obecnie jest jedną z największych instytucji finansowych Europy Środkowo-Wschodniej. To polski, międzynarodowy bank uniwersalny, największy bank korporacyjny i lider segmentu private banking w kraju. Pekao S.A. obsługuje ponad 5 milionów klientów, co druga polska firma jest klientem banku. Bank Pekao S.A. należy do grona najsilniejszych kapitałowo instytucji finansowych w Europie. W ramach grupy kapitałowej działa kilkanaście spółek należących do grona krajowych liderów w zakresie działalności maklerskiej, leasingu, faktoringu i inwestycji finansowych. Bank - zatrudniając ponad 15 000 osób - jest jednym z większych pracodawców w Polsce.

Historia Pekao S.A. to historia polskiej bankowości: jako pierwszy bank uruchomił w Polsce bankomat, wydał pierwszą kartę kredytową, uruchomił biuro maklerskie, zastosował w praktyce biometrię w bankowości.

Od 1998 roku bank obecny jest na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie - notowany w ramach indeksu WIG20.

Bank Pekao S.A jest częścią grupy PZU – największej grupy finansowej w Europie Środkowo-Wschodniej.

Do pobrania

NARZĘDZIA
   Kontakt dla mediów

Bank Pekao zaprasza do współpracy dziennikarzy i influercerów.
Aby zapewnić odpowiednią jakość i sprawność obsługi zapytań mediów, prosimy o kontakt drogą mailową wraz ze wskazaniem preferowanego terminu i godziny udzielenia odpowiedzi na adres:

media@pekao.com.pl

Telefon dla dziennikarzy do osoby dyżurującej to: +48 22 524 51 48



CO_CENTER
   Strefa dla prasy
pomoc