„Bierz życie za rogi” z Andrzejem Bargielem

Powrót Powrót
Marketing
20.02.2019

Innowacyjność, przekraczanie granic, dążenie do celu to przymioty opisujące postać Andrzeja Bargiela. „Gdy wszyscy mówią, że się nie da, ja pytam, kiedy zaczynamy” przekonuje ten ekstremalny narciarz w śnieżnej, górskiej scenerii w kampanii promującej Konto Przekorzystne Banku Pekao S.A. To właśnie Bargiel jako pierwszy człowiek na świecie podjął się wielkiego wyzwania i zjechał ze szczytu K2 na nartach. Sponsorem wyprawy był Bank Pekao.

 Wykorzystując w pierwszej odsłonie nowej kampanii „Bierz życie za rogi” Andrzeja Bargiela bank chce pokazać, że jest otwarty na zmiany i dostosowuje się do osób mających apetyt na życie. – Doceniamy ambitne pomysły i wspieramy śmiałe plany. Jesteśmy dla tych, którzy ze swojego słownika wykreślili „niemożliwe”, dla których „nie da się” brzmi jak zaproszenie – mówi Marcin Marjański, dyrektor departamentu marketingu, komunikacji i badań w Pekao.

Kampania ma pokazać, że jednym z celów Pekao jest wspieranie klientów w realizacji swoich pasji i osiąganiu sukcesów, nie tylko tych wielkich, ale też codziennych. Nietuzinkowe postaci, takie jak Andrzej Bargiel, będą bohaterami kolejnych spotów, promujących kolejne produkty banku.

Chcemy uzmysłowić Polakom, że nie warto bać się realizacji planów i swoich pasji oraz że jako bank dopasowujemy się do trendów panujących wśród nowoczesnych i ambitnych Polaków. Z myślą o nich tworzymy nowe produkty. Doceniamy ambitne pomysły i wspieramy śmiałe plany, te duże i te małe codzienne  – dodaje Marjański.

Bank w kampanii chce dotrzeć do klientów z ofertą produktową bonusu za otwarcie Konta Przekorzystnego. Klienci mogą również skorzystać z  promocji 3% w skali roku za ulokowanie środków na Koncie Oszczędnościowym przez 6 miesięcy.

Pekao rozpoczyna kampanię 20 lutego w ogólnopolskich telewizjach, kinach sieci Cinema City, komunikacji miejskiej, m.in. autobusach w największych miastach, mediach społecznościowych oraz internecie. Media zostały zakupione przez Fullsix Media.

Bank Pekao S.A. został założony w 1929 r. i obecnie jest jedną z największych instytucji finansowych Europy Środkowo-Wschodniej. To polski, międzynarodowy bank uniwersalny, największy bank korporacyjny i lider segmentu private banking w kraju. Pekao S.A. obsługuje ponad 5 milionów klientów, co druga polska firma jest klientem banku. Bank Pekao S.A. należy do grona najsilniejszych kapitałowo instytucji finansowych w Europie. W ramach grupy kapitałowej działa kilkanaście spółek należących do grona krajowych liderów w zakresie działalności maklerskiej, leasingu, faktoringu i inwestycji finansowych. Bank - zatrudniając ponad 15 000 osób - jest jednym z większych pracodawców w Polsce.

Historia Pekao S.A. to historia polskiej bankowości: jako pierwszy bank uruchomił w Polsce bankomat, wydał pierwszą kartę kredytową, uruchomił biuro maklerskie, zastosował w praktyce biometrię w bankowości. Od 1998 roku bank obecny jest na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie - notowany w ramach indeksu WIG20.

Uprzejmie informujemy, że w ramach naszej witryny używamy plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie oraz w sposób dostosowany do Twoich indywidualnych preferencji. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień oznacza, że akceptujesz otrzymywanie plików cookies. Zmiany ustawień dla plików cookies możesz dokonać w każdym momencie użytkowania serwisu.
Zgadzam się na przetwarzanie w celach marketingowych, w tym poprzez profilowanie, oraz w celach analitycznych, moich danych osobowych pozostawianych przeze mnie w ramach korzystania ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, w tym zapisywanych w plikach cookies, przez Bank Pekao S.A. w celu marketingu produktów i usług podmiotów trzecich oraz i przez podmioty współpracujące z Bankiem w tym podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufanych partnerów.