Innowacyjność, przekraczanie granic, dążenie do celu to przymioty opisujące postać Andrzeja Bargiela. „Gdy wszyscy mówią, że się nie da, ja pytam, kiedy zaczynamy” przekonuje ten ekstremalny narciarz w śnieżnej, górskiej scenerii w kampanii promującej Konto Przekorzystne Banku Pekao S.A. To właśnie Bargiel jako pierwszy człowiek na świecie podjął się wielkiego wyzwania i zjechał ze szczytu K2 na nartach. Sponsorem wyprawy był Bank Pekao.
Wykorzystując w pierwszej odsłonie nowej kampanii „Bierz życie za rogi” Andrzeja Bargiela bank chce pokazać, że jest otwarty na zmiany i dostosowuje się do osób mających apetyt na życie. – Doceniamy ambitne pomysły i wspieramy śmiałe plany. Jesteśmy dla tych, którzy ze swojego słownika wykreślili „niemożliwe”, dla których „nie da się” brzmi jak zaproszenie – mówi Marcin Marjański, dyrektor departamentu marketingu, komunikacji i badań w Pekao.
Kampania ma pokazać, że jednym z celów Pekao jest wspieranie klientów w realizacji swoich pasji i osiąganiu sukcesów, nie tylko tych wielkich, ale też codziennych. Nietuzinkowe postaci, takie jak Andrzej Bargiel, będą bohaterami kolejnych spotów, promujących kolejne produkty banku.
– Chcemy uzmysłowić Polakom, że nie warto bać się realizacji planów i swoich pasji oraz że jako bank dopasowujemy się do trendów panujących wśród nowoczesnych i ambitnych Polaków. Z myślą o nich tworzymy nowe produkty. Doceniamy ambitne pomysły i wspieramy śmiałe plany, te duże i te małe codzienne – dodaje Marjański.
Bank w kampanii chce dotrzeć do klientów z ofertą produktową bonusu za otwarcie Konta Przekorzystnego. Klienci mogą również skorzystać z promocji 3% w skali roku za ulokowanie środków na Koncie Oszczędnościowym przez 6 miesięcy.
Pekao rozpoczyna kampanię 20 lutego w ogólnopolskich telewizjach, kinach sieci Cinema City, komunikacji miejskiej, m.in. autobusach w największych miastach, mediach społecznościowych oraz internecie. Media zostały zakupione przez Fullsix Media.
Bank Pekao S.A. został założony w 1929 r. i obecnie jest jedną z największych instytucji finansowych Europy Środkowo-Wschodniej. To polski, międzynarodowy bank uniwersalny, największy bank korporacyjny i lider segmentu private banking w kraju. Pekao S.A. obsługuje ponad 5 milionów klientów, co druga polska firma jest klientem banku. Bank Pekao S.A. należy do grona najsilniejszych kapitałowo instytucji finansowych w Europie. W ramach grupy kapitałowej działa kilkanaście spółek należących do grona krajowych liderów w zakresie działalności maklerskiej, leasingu, faktoringu i inwestycji finansowych. Bank - zatrudniając ponad 15 000 osób - jest jednym z większych pracodawców w Polsce.
Historia Pekao S.A. to historia polskiej bankowości: jako pierwszy bank uruchomił w Polsce bankomat, wydał pierwszą kartę kredytową, uruchomił biuro maklerskie, zastosował w praktyce biometrię w bankowości. Od 1998 roku bank obecny jest na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie - notowany w ramach indeksu WIG20.