Bank Pekao to ważny gracz na rynku pożyczek gotówkowych. W minionym roku jego portfel pożyczek konsumenckich wzrósł o 15 proc. do ponad 12 mld zł. Klienci Banku coraz chętniej korzystają z pożyczek online - w bankowości elektronicznej czy przez aplikacje mobilne. Teraz będą mogli skorzystać z nowej oferty pożyczki, promowanej w drugiej odsłonie kampanii reklamowej „Bierz życie za rogi”, z udziałem wokalistki Barbary Wrońskiej.
Kampania, która ruszyła 27 marca, w swoim przekazie nawiązuje do wartości promowanych przez Bank Pekao - samodzielności, odwagi i „brania życia za rogi”. Jej bohaterką jest Barbara Wrońska – wokalistka, kompozytorka i autorka tekstów.
Historia „brania życia za rogi” (nowego motto kampanii reklamowych Pekao) jest w przypadku artystki związana z decyzją o rozpoczęciu solowej kariery po latach gry w zespole. Mimo aktywnego życia rodzinnego i różnych przeciwności losu, Barbara Wrońska wydała w ubiegłym roku swoją pierwszą płytę. Została za nią nominowana do nagrody Fryderyki. W reklamie pożyczki, bank wykorzystuje jej utwór „Nie czekaj”.
– Chcemy przedstawiać szeroko osoby, które nie boją się stawiać czoła przeciwnościom losu i dążą do spełniania swoich wielkich marzeń. Barbara Wrońska opowiada swoją historię w naszej kampanii. To kolejna odsłona komunikacji wokół hasła „Bierz życie za rogi”, promującej odwagę, by podążać własną drogą, samodzielność, przedsiębiorczość i determinację – mówi Marcin Marjański, dyrektor Departamentu Marketingu, Komunikacji i Badań w Pekao.
Kampania wspiera sprzedaż pożyczek gotówkowych. Klienci nieposiadający pożyczek w Banku Pekao mogą liczyć na promocyjne warunki: 0 proc. prowizji oraz oprocentowanie na poziomie 6,99 proc., (RSSO 7,18 proc.)1) Oferta jest dostępna dla okresów kredytowania do 12 miesięcy oraz pożyczek do 150 tys. zł.
- Nasze pożyczki gotówkowe cieszą się dużym zainteresowaniem. Dzięki szerokiej sieci placówek oraz dostępności pożyczki online przez telefon czy komputer, docieramy do każdego miejsca w Polsce. Chcemy wspierać realizację planów klientów tu i teraz „idąc im na rękę” z atrakcyjną pożyczką dostępną w najwygodniejszy dla nich sposób - mówi Wojciech Werochowski, odpowiedzialny w Pekao za produkty kredytowe dla klientów detalicznych.
Bank Pekao, jeden z pionierów sprzedaży produktów kredytowych przez kanały elektroniczne, coraz skuteczniej sprzedaje zdalnie. W minionym roku online i przez aplikację mobilną PeoPay sprzedała się prawie co trzecia pożyczka gotówkowa, a wolumen sprzedaży przez kanały elektroniczne urósł o 59 proc.
- Początek roku 2019 wskazuje na kontynuację tego trendu. Udział kanałów zdalnych w całej sprzedaży nadal rośnie – zauważa Wojciech Werochowski.
Kampania marketingowa pożyczki Pekao obejmuje swoim zasięgiem wybrane media ogólnopolskie i lokalne. Główne kanały komunikacji to telewizja i Internet, uzupełnione kampanią w kinach i reklamą w komunikacji miejskiej. Kampania została przygotowana we współpracy z agencją McCann Worldgroup. Spot reklamowy wyprodukowała agencja McCann Worldgroup i dom produkcyjny Lucky Luciano. Media zakupił FullSix Media Poland. W pierwszej edycji kampanii - promującej Konto Przekorzystne Banku Pekao - udział wziął himalaista i skialpinista Andrzej Bargiel.
_____________________________________________________________________________________________________________________
1)Rzeczywista roczna stopa oprocentowania (RRSO) pożyczki wynosi 7,18% przy założeniach: całkowita kwota pożyczki 2500 zł, pożyczka zaciągnięta na 12 miesięcy, oprocentowanie zmienne 6,99% w stosunku rocznym, całkowity koszt kredytu 95,68 zł (w tym: odsetki 95,68 zł), całkowita kwota do zapłaty 2595,68 zł płatna w 11 ratach miesięcznych po 216,31 zł, 12. rata wyrównująca 216,27 zł. Kwota udostępniana pożyczkobiorcy 2500 zł. Kalkulacja została podana na podstawie przykładu reprezentatywnego wg stanu na 20.03.2019 r. Warunki dotyczą Pożyczki Ekspresowej do 150 tys. zł, z okresem spłaty 12 miesięcy, dla klientów nieposiadających pożyczek w Banku Pekao S.A. w czasie trwania oferty. Do 31.05.2019 r. należy złożyć wniosek o udzielenie pożyczki w oddziale banku lub placówce oznaczonej „Bank Pekao S.A. Partner” albo wysłać formularz kontaktu za pośrednictwem strony internetowej banku. Pożyczka nie może być przeznaczona na spłatę innych zobowiązań kredytowych zaciągniętych w Banku Pekao S.A. Bank podejmuje decyzję o udzieleniu kredytu po ocenie zdolności kredytowej. Pozostałe informacje dostępne są w oddziałach banku i placówkach oznaczonych „Bank Pekao S.A. Partner” oraz na www.pekao.com.pl. Informacja nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego. Kredytodawcą jest Bank Polska Kasa Opieki Spółka Akcyjna.
2) Materiał nie jest ofertą w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego i ma charakter wyłącznie informacyjny
_____________________________________________________________________________________________________________________
Bank Pekao S.A. został założony w 1929 r. i obecnie jest jedną z największych instytucji finansowych Europy Środkowo-Wschodniej. To polski, międzynarodowy bank uniwersalny, największy bank korporacyjny i lider segmentu private banking w kraju. Pekao S.A. obsługuje ponad 5 milionów klientów, co druga polska firma jest klientem banku. Bank Pekao S.A. należy do grona najsilniejszych kapitałowo instytucji finansowych w Europie. W ramach grupy kapitałowej działa kilkanaście spółek należących do grona krajowych liderów w zakresie działalności maklerskiej, leasingu, faktoringu i inwestycji finansowych. Bank - zatrudniając ponad 15 000 osób - jest jednym z większych pracodawców w Polsce.
Historia Pekao S.A. to historia polskiej bankowości: jako pierwszy bank uruchomił w Polsce bankomat, wydał pierwszą kartę kredytową, uruchomił biuro maklerskie, zastosował w praktyce biometrię w bankowości. Od 1998 roku bank obecny jest na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie - notowany w ramach indeksu WIG20.