Komunikat prasowy

05.02.2020

Znów „Bierz życie za rogi” – nowa odsłona kampanii Banku Pekao S.A.

Piętnastokrotny mistrz świata w szybownictwie Sebastian Kawa promuje ofertę Konta Przekorzystnego z kontem oszczędnościowym Pekao. Dzisiaj bank rozpoczyna kolejną odsłonę kampanii "Bierz życie za rogi” z udziałem wybitnego polskiego szybownika.

Sebastian Kawa jest najbardziej utytułowanym pilotem szybowcowym w historii. Zdobył aż 32 medale w najważniejszych imprez szybowniczych na świecie i 15-krotnie sięgał po najcenniejszy medal dla każdego szybownika – złoto mistrzostw świata. Od lat jest w czołówce światowego rankingu pilotów szybowcowych. Kawa jest także pierwszym człowiekiem, który przeleciał szybowcem nad Himalajami oraz nad Elbrusem - najwyższym szczytem Kaukazu.

Założeniem cyklu kampanii reklamowych „Bierz życie za rogi” jest prezentacja i promowanie inspirujących Polaków, którzy dzięki swoim talentom, pracy, wytrwałości i odwadze osiągnęli ponadprzeciętny sukces.

Pekao sięga w swoich kampaniach po postacie, które swoim talentem i pracą udowodniły, że warto „brać życie za rogi”, podejmować trudne wyzwania i wytrwale dążyć do celu. Sportowcy tacy jak Sebastian Kawa i ich osiągnięcia podkreślają ducha walki, precyzji oraz wytrwałości Polaków, którzy reprezentują Polskę na arenie międzynarodowej. Stawianie sobie ambitnych celów i dążenie do ich realizacji to cechy wspólne zarówno Sebastiana Kawy, jak i naszego banku – podkreślił Marek Lusztyn, Prezes Banku Pekao S.A.

Wszystkie akrobacje ujęte w spotach reklamowych zostały nakręcone w powietrzu bez użycia dublera, kaskadera czy specjalnych efektów komputerowych, a za sterami szybowca siedział Sebastian Kawa.

Sebastiana Kawę jako bohatera kampanii Pekao zobaczymy i usłyszymy w telewizji, kinie, radiu, na wielkoformatowych tablicach reklamowych, a także w pociągach, internecie, telewizjach internetowych, mediach społecznościowych oraz w sieci placówek bankowych.

Za kreację kampanii reklamowych banku odpowiada agencja Saatchi & Saatchi IS, za działania digitalowe agencja Sales & More, za materiały reklamowe do kampanii digital agencja SPOT AND DOT, za social media Performance Media i ProziPix, a za planowanie i zakup mediów – dom mediowy Fullsix Media. Filmy wyreżyserował Maciej Kowalczuk, a zrealizował dom produkcyjny Lucky Luciano.

Kampania z Sebastianem Kawą promuje ofertę Pekao dla klientów indywidualnych. Mogą oni zyskać aż 3 proc. w skali roku na Koncie Oszczędnościowym nawet do 100 tys. zł przez 4 miesiące, a do tego 200 zł za otwarcie Konta Przekorzystnego na selfie przez internet oraz przez aplikację mobilną PeoPay. Oferta dostępna jest dla nowych klientów oraz dla istniejących, nieposiadających konta osobistego lub mających nieaktywny rachunek w Pekao.

Link do spotu: https://www.youtube.com/watch?v=fmIKdTzKG6k&pbjreload=10

 

Bank Pekao S.A., założony w 1929 r., jest jedną z największych instytucji finansowych w regionie Europy Środkowo-Wschodniej i jednym z trzech największych banków uniwersalnych w Polsce z ok. 197 mld zł aktywów i kapitalizacją rynkową ok. 30 mld zł. Posiadając drugą co do wielkości sieć oddziałów, Bank Pekao obsługuje ponad 5,5 mln klientów detalicznych. Jako wiodący bank korporacyjny w Polsce, obsługuje co drugą korporację w Polsce. Status banku uniwersalnego opiera się na wiodącej na rynku pozycji w private banking, zarządzaniu aktywami i działalności maklerskiej. Zróżnicowany profil działalności Banku Pekao jest wspierany przez wiodący na rynku bilans i profil ryzyka odzwierciedlony w najniższych kosztach ryzyka, silnych wskaźnikach kapitałowych i odporności na warunki makroekonomiczne (jest w gronie trzech najbardziej odpornych wśród 48 banków w Europie w testach warunków skrajnych, przeprowadzonych przez EBA).

Od 1998 r. Bank Pekao jest notowany na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie i uczestniczy w kilku lokalnych (w tym WIG 20 i WIG) oraz międzynarodowych indeksach (w tym MSCI EM, Stoxx Europe 600 i FTSE Developed). Pekao jest jedną z najbardziej dywidendowych spółek giełdowych w Polsce na przestrzeni ostatnich 10 lat wypłacając łącznie 20 mld zł w ciągu dekady.

NARZĘDZIA
   Kontakt dla mediów

Bank Pekao zaprasza do współpracy dziennikarzy i influencerów.
Aby zapewnić odpowiednią jakość i sprawność obsługi zapytań mediów, prosimy o kontakt drogą mailową wraz ze wskazaniem preferowanego terminu i godziny udzielenia odpowiedzi.

CO_CENTER
   Strefa dla prasy
pomoc