Pekao pokazuje, że życie można brać za rogi w każdej sytuacji i z każdego miejsca, także z własnych czterech ścian. Udowadnia to najnowsza kampania banku, której bohaterem po raz kolejny został Sebastian Kawa, 15-krotny mistrz świata w szybownictwie. Sportowiec, podobnie jak większość Polaków, został „uziemiony” w domu. Dlatego najnowsza odsłona kampanii „Bierz życie za rogi” z jego udziałem została zrealizowana w wyjątkowych okolicznościach - całkowicie zdalnie - a szybownik wcielił się na planie w kilka ról jednocześnie. Kawa promuje ofertę 200 zł za założenie Konta Przekorzystnego na selfie w aplikacji PeoPay oraz 2,5 proc. w skali roku na Koncie Oszczędnościowym.
Podczas pandemii koronawirusa pozostanie we własnym domu jest jednym z najważniejszych sposobów dbania o bezpieczeństwo własne i innych osób. Do przestrzegania zaleceń zachęca również Bank Pekao w najnowszej edycji kampanii reklamowej z udziałem Sebastiana Kawy. W nowej odsłonie inicjatywy „Bierz życie za rogi” mistrz szybownictwa pokazuje, jak dba o siebie i swoich bliskich oraz jak dzięki aplikacji PeoPay może bankować zdalnie i korzystać z wielu bankowych produktów, całkowicie bezpiecznie, bez wychodzenia z domu.
Spot zostały zrealizowany z zachowaniem najwyższych standardów bezpieczeństwa i całkowicie na odległość. Sebastian Kawa filmował sam siebie, pod zdalnym nadzorem reżysera i operatora. Wyjątkowe okoliczności spowodowały, że bohater kampanii tym razem wcielił się w wiele ról. Szybownik był nie tylko aktorem, ale także asystentem operatora kamery, światła, reżysera i wieloma innymi osobami jednocześnie, które w normalnych warunkach byłyby przy nim w czasie zdjęć.
Do przygotowania planu zdjęciowego dopuszczano w turach osoby, które zostały wyposażone w maseczki, rękawiczki jednorazowe oraz płyny do dezynfekcji. Przeprowadzono m.in. ozonowanie, dezynfekcję sprzętu i scenografii, a garderoba i artykuły spożywcze zostały dostarczone przez osoby w rękawiczkach i maseczkach ochronnych.
Spoty będą wyświetlane w telewizji, internecie oraz mediach społecznościowych do końca czerwca bieżącego roku. Za komunikację, kreację i realizację odpowiada Saatchi & Saatchi IS, za działania digitalowe agencja Sales & More, za social media Performance Media, a za planowanie i zakup mediów offline Fullsix Media. Filmy wyreżyserował Maciej Kowalczuk, a zrealizował dom produkcyjny Tank.
Kampania z Sebastianem Kawą promuje ofertę Pekao dla klientów indywidualnych. Mogą oni zyskać aż 2,5 proc. w skali roku na Koncie Oszczędnościowym nawet do 30 tys. zł przez 4 miesiące, a do tego 200 zł za otwarcie Konta Przekorzystnego na selfie w aplikacji mobilnej PeoPay lub przez internet. Oferta dostępna jest dla nowych oraz dla istniejących klientów, nieposiadających konta osobistego lub mających nieaktywny rachunek w Pekao. Obie promocje trwają do 20.05.2020 roku.
Link do spotu: https://www.youtube.com/watch?v=w65rfCBR8fI
Bank Pekao S.A., założony w 1929 r., jest jedną z największych instytucji finansowych w regionie Europy Środkowo-Wschodniej i jednym z trzech największych banków uniwersalnych w Polsce z ok. 200 mld zł aktywów. Posiadając drugą co do wielkości sieć oddziałów, Bank Pekao obsługuje ponad 5,5 mln klientów detalicznych. Jako wiodący bank korporacyjny w Polsce, obsługuje co drugą korporację w Polsce. Status banku uniwersalnego opiera się na wiodącej na rynku pozycji w private banking, zarządzaniu aktywami i działalności maklerskiej. Zróżnicowany profil działalności Banku Pekao jest wspierany przez wiodący na rynku bilans i profil ryzyka odzwierciedlony w najniższych kosztach ryzyka, silnych wskaźnikach kapitałowych
i odporności na warunki makroekonomiczne (jest w gronie trzech najbardziej odpornych wśród 48 banków w Europie w testach warunków skrajnych, przeprowadzonych przez EBA).
Od 1998 r. Bank Pekao jest notowany na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie i uczestniczy w kilku lokalnych (w tym WIG 20 i WIG) oraz międzynarodowych indeksach (w tym MSCI EM, Stoxx Europe 600 i FTSE Developed). Pekao jest jedną z najbardziej dywidendowych spółek giełdowych w Polsce na przestrzeni ostatnich 10 lat, wypłacając łącznie 20 mld zł w ciągu dekady.