Pożyczki w Banku Pekao jeszcze prostsze

Powrót Powrót
Bankowość detaliczna
27.01.2021

Bank Pekao S.A. systematycznie wprowadza dla swoich klientów produkty i udogodnienia, z których mogą korzystać za pomocą zdalnych kanałów bez konieczności wizyty w oddziale. Zmianie ulegają także procesy i forma komunikacji z klientami banku. Zastosowanie niebudzącego wątpliwości języka w umowach ma na celu zapewnienie komfortu klientom.

Najnowszy raport Związku Banków Polskich pt. NetB@ank potwierdza, że liczba użytkowników kanałów zdalnych rośnie każdego miesiąca, a pandemia COVID-19 tylko przyśpieszyła ten proces. Podczas światowego lockdownu zdalny dostęp do usług, w tym także bankowych, stał się dla nas bardzo ważny. Obecnie 12,93 mln Polaków loguje się do aplikacji mobilnych co najmniej raz w miesiącu, podczas gdy z bankowości elektronicznej korzysta już ponad 19 mln osób. Wzrost zainteresowania kanałami zdalnymi sprawia, że transformacja cyfrowa i rozwój wielokanałowości są jednym z ważniejszych trendów w bankowości.

Bank Pekao stale rozwija paletę nowoczesnych produktów i usług, z których klienci mogą korzystać w wygodny i bezpieczny sposób, w wybranym przez siebie miejscu i czasie. Tylko w minionym roku wprowadził kilka wygodnych rozwiązań – Klik Gotówka (pożyczka gotówkowa) z możliwością łatwego przeniesienia kredytów spłacanych w innych bankach, czy Klik Limit (pożyczka w koncie) dostępne w serwisie PeoPay oraz Pekao24. Bank uruchomił również zupełnie nowy proces „Halo” pozwalający na zdalną sprzedaż pożyczek gotówkowych, limitów w koncie oraz kart kredytowych, podczas rozmowy telefonicznej z konsultantem Pekao Direct lub z doradcą w oddziale. Klient otrzymuje dokumenty kredytowe wraz z gotową umową i akceptuje je w serwisie transakcyjnym Pekao24 lub w aplikacji PeoPay.

Nowe rozwiązania pozwalają dopasować ofertę zgodnie z indywidualnymi potrzebami i możliwościami klientów. Dają także możliwość skorzystania z dobrowolnego ubezpieczenia czy karencji w spłacie rat w przypadku pożyczki gotówkowej. Co istotne wszystkie formalności można załatwić w pełni zdalnie, bez konieczności wizyty w placówce – mówi Piotr Gołąb, dyrektor Departamentu Produktów Kredytowych Klienta Indywidualnego z Banku Pekao S.A.

Pekao wyszedł też z inicjatywą uproszczenia swoich umów i udostępnił klientom nową umowę pożyczki gotówkowej napisaną z zasadami prostego języka.

Jak wynika z badania Poziom wiedzy finansowej Polaków 2020 co czwarta z deklarujących osób przegląda umowy pobieżnie i czyta tylko podstawowe zapisy oraz sprawdza dokładność danych osobowych. Zastosowanie prostszego słownictwa ma skupić uwagę klientów na najistotniejszych zapisach. Dzięki temu w łatwy sposób znajdą swoje prawa i obowiązki wynikające z umowy.


Materiał nie jest ofertą w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego i ma charakter wyłącznie informacyjny.

 

 

Bank Pekao S.A., założony w 1929 r., jest jedną z największych instytucji finansowych w regionie Europy Środkowo-Wschodniej i drugim największym bankiem uniwersalnym w Polsce z ok. 235 mld zł aktywów. Posiadając drugą co do wielkości sieć oddziałów, Bank Pekao obsługuje ponad 5,7 mln klientów. Jako wiodący bank korporacyjny w Polsce, obsługuje co drugą korporację w Polsce. Status banku uniwersalnego opiera się na wiodącej na rynku pozycji w private banking, zarządzaniu aktywami i działalności maklerskiej. Zróżnicowany profil działalności Banku Pekao jest wspierany przez wiodący na rynku bilans i profil ryzyka odzwierciedlony w najniższych kosztach ryzyka, silnych wskaźnikach kapitałowych i odporności na warunki makroekonomiczne (jest w gronie trzech najbardziej odpornych wśród 48 banków w Europie w testach warunków skrajnych, przeprowadzonych przez EBA).

Od 1998 r. Bank Pekao jest notowany na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie i uczestniczy w kilku lokalnych (w tym WIG 20 i WIG) oraz międzynarodowych indeksach (w tym MSCI EM, Stoxx Europe 600 i FTSE Developed). Pekao jest jedną z najbardziej dywidendowych spółek giełdowych w Polsce na przestrzeni ostatnich 10 lat, wypłacając łącznie 20 mld zł w ciągu dekady.

Uprzejmie informujemy, że w ramach naszej witryny używamy plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie oraz w sposób dostosowany do Twoich indywidualnych preferencji. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień oznacza, że akceptujesz otrzymywanie plików cookies. Zmiany ustawień dla plików cookies możesz dokonać w każdym momencie użytkowania serwisu.
Zgadzam się na przetwarzanie w celach marketingowych, w tym poprzez profilowanie, oraz w celach analitycznych, moich danych osobowych pozostawianych przeze mnie w ramach korzystania ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, w tym zapisywanych w plikach cookies, przez Bank Pekao S.A. w celu marketingu produktów i usług podmiotów trzecich oraz i przez podmioty współpracujące z Bankiem w tym podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufanych partnerów.