KOMUNIKAT PRASOWY

29.12.2021

Ujawniamy tożsamość tajemniczego detektywa z Banku Pekao

Sherlock Holmes powinien mieć się na baczności. Brygadę PeoPay KIDS, która towarzyszy najmłodszym w poznawaniu świata finansów w aplikacji PeoPay KIDS Banku Pekao, odwiedza  właśnie  Detektyw Kokoszka. Jej pojawienie się może sprawić, że to właśnie ona stanie się najsłynniejszym detektywem na świecie. Tylko Detektyw Kokoszka specjalizuje się bowiem w znajdowaniu oszczędności. Najnowszy film edukacyjny z jej udziałem dostępny jest w mediach społecznościowych Pekao S.A.

Tożsamość Detektyw Kokoszki to efekt konkursu plastycznego dla dzieci w wieku do 12 lat, zorganizowanego przez Bank Pekao. Zadaniem najmłodszych, a więc grupy docelowej aktywności brygady PeoPay KIDS było sportretowanie i nadanie imienia postaci tropiącej oszczędności, która odwiedzi Żubra, Liska i Złotówkę.

Autor zwycięskiej pracy otrzymał w nagrodę hulajnogę elektryczną, a stworzony przez niego bohater, a właściwie bohaterka została właśnie „ożywiona” przez Pekao S.A. w krótkim filmie edukacyjnym, w którym Detektyw Kokoszka udziela Zosi porad dotyczących oszczędzania. Można go zobaczyć np. na https://pl-pl.facebook.com/bankpekaosa/

Dodatkową motywacją do rozpoczęcia oszczędzania z pewnością może być promocja, jaką bank przygotował z myślą o dzieciach w wieku od 6 do 12 lat, w ramach której mogą one zdobyć nawet 100 zł. Najmłodsi klienci banku otrzymają 50 zł już za samo otwarcie Pakietu PeoPay KIDS[1], zapisanie się do promocji tego samego dnia oraz zalogowanie do aplikacji PeoPay KIDS. Kolejne 50 zł dostanie dziecko, które spełni warunki do otrzymania pierwszej nagrody, a także będzie miało w dniu 10 stycznia 2022 r. na Koncie Przekorzystnym lub rachunku oszczędnościowym Mój Skarb więcej niż 10 zł. Czas na skorzystanie z tej oferty mija 2 stycznia 2022 r.

Rodzic może założyć swojemu dziecku Pakiet PeoPay KIDS z promocją przez Internet – w bankowości internetowej Pekao24 lub aplikacji PeoPay (w Panelu rodzica) oraz w dowolnym oddziale banku.

Aplikacja PeoPay KIDS Banku Pekao to nie tylko produkt bankowy, ale również wyjątkowa platforma edukacyjna, która uczy dziecko oszczędzania i wprowadza je w dorosły świat finansów. To także świetna zabawa, a przecież wiadomo, że najlepiej „uczyć bawiąc”. W zrozumieniu świata finansów pomagają dzieciom trenerzy: Lisek, Złotówka i Żubr, a teraz także Detektyw Kokoszka, którzy zarówno w aplikacji, jak i za pośrednictwem animowanych filmów na stronie www udzielają – w bardzo przystępny sposób, językiem dopasowanym do percepcji najmłodszych – praktycznych porad odnośnie zarządzania finansami.

 

[1] W skład Pakietu PeoPay KIDS wchodzi Konto Przekorzystne, rachunek oszczędnościowy Mój Skarb, aplikacja PeoPay KIDS, karta PeoPay KIDS.

Bank Pekao S.A., założony w 1929 r., jest jedną z największych instytucji finansowych w regionie Europy Środkowo-Wschodniej i drugim największym bankiem uniwersalnym w Polsce z ponad 240 mld zł aktywów. Posiadając drugą co do wielkości sieć oddziałów, Bank Pekao obsługuje ponad 5,9 mln klientów. Jako wiodący bank korporacyjny w Polsce, obsługuje co drugą korporację w Polsce. Status banku uniwersalnego opiera się na wiodącej na rynku pozycji w private banking, zarządzaniu aktywami i działalności maklerskiej. Zróżnicowany profil działalności Banku Pekao jest wspierany przez wiodący na rynku bilans i profil ryzyka odzwierciedlony w najniższych kosztach ryzyka, silnych wskaźnikach kapitałowych i odporności na warunki makroekonomiczne (jest na drugim miejscu wśród 50 najbardziej odpornych banków w Europie w testach warunków skrajnych, przeprowadzonych przez EBA).

Od 1998 r. Bank Pekao jest notowany na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie i uczestniczy w kilku lokalnych (w tym WIG 20 i WIG) oraz międzynarodowych indeksach (w tym MSCI EM, Stoxx Europe 600 i FTSE Developed). Pekao jest jedną z najbardziej dywidendowych spółek giełdowych w Polsce na przestrzeni ostatnich 10 lat, wypłacając łącznie 20 mld zł w ciągu dekady.

NARZĘDZIA
  Kontakt dla mediów

Bank Pekao zaprasza do współpracy dziennikarzy i influencerów.
Aby zapewnić odpowiednią jakość i sprawność obsługi zapytań mediów, prosimy o kontakt drogą mailową wraz ze wskazaniem preferowanego terminu i godziny udzielenia odpowiedzi.

Paweł Jurek
Rzecznik Prasowy