Aplikacja PeoPay – baaardzo Twoja! Bank Pekao uruchamia kampanię promującą aplikację mobilną

Powrót Powrót
Bankowość detaliczna
26.10.2022

„Baaardzo Twoja”, to główny przekaz kampanii internetowej, która potrwa do końca 2022 roku. Kampania promuje możliwość personalizacji pulpitu aplikacji PeoPay, dostosowując go pod indywidualne preferencje. Dzięki temu aplikacja stanie się jeszcze bardziej przyjazna dla klienta i pozwoli mu na wybór wielu różnorodnych opcji.

Użytkownicy każdego miesiąca ściągają kolejne aplikacje na telefon, ale na dłużej zostają z nimi tylko te, które są naprawdę wygodne i dostosowane do ich potrzeb. Przedzieranie się przez kilka ekranów, zanim dotrze się do tego właściwego, potrafi być czasochłonne i frustrujące. Dlatego od teraz PeoPay daje możliwość szerokiej personalizacji i pozwala wybrać funkcje, z których korzysta się najczęściej, a także ustawić je tak, aby mieć je w każdym momencie „pod palcem”. Szybko, prosto i sprawnie!

- Przyświecała nam prosta idea – aplikacja jest chętniej ściągana i używana, gdy jest dostosowana do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika. Taka właśnie jest PeoPay – mówi Patryk Korus, Dyrektor Biura Aktywizacji Kanałów i Procesów Cyfrowych.

- Tworząc nową funkcjonalność PeoPay nie chcieliśmy, aby była to tylko kolejna aplikacja bankowa. Zależało nam, by do jej tworzenia zaangażować klientów, którzy swoimi spostrzeżeniami pomogli nam ulepszyć codzienne bankowanie. Cieszy nas, że aplikacja zbiera pozytywne opinie i robimy wszystko, aby utrzymać swoją pozycję. Dlatego nie spoczywamy na laurach - nadal będziemy słuchać głosu klientów oraz wprowadzać kolejne ulepszenia, aby bankowanie było jeszcze prostsze i przyjemniejsze – mówi Bartosz Zborowski, Dyrektor Departamentu Innowacji i Kanałów Zdalnych.

Kampania marketingowa prowadzona jest wielokanałowo w mediach internetowych. Na jej potrzeby przygotowany został także spot prezentujący możliwości aplikacji PeoPay: https://www.youtube.com/watch?v=kBfBPaXWtOc    

Bank Pekao S.A. od kilku lat buduje jedną z najlepiej ocenianych i najbardziej funkcjonalnych aplikacji mobilnych na rynku bankowym – PeoPay. Jest to nowoczesne narzędzie służące do budowania dobrej i trwałej relacji z klientami – już blisko 1,5 mln klientów Banku Pekao korzysta jedynie z bankowości mobilnej. Eksperci dbają, aby aplikacja wciąż się rozwijała – jej ewolucję wspiera zaawansowana analityka danych oraz nowoczesne narzędzia sztucznej inteligencji, które wspierają komunikację na linii bank-klient. Aplikacja PeoPay została zainstalowana już ponad 3.1 mln razy na urządzeniach klientów Banku Pekao.

 

 

Bank Pekao S.A., założony w 1929 r., jest jedną z największych instytucji finansowych w regionie Europy Środkowo-Wschodniej i drugim największym bankiem uniwersalnym w Polsce z ponad 233 mld zł aktywów. Posiadając drugą co do wielkości sieć oddziałów, Bank Pekao obsługuje ponad 5,8 mln klientów. Jako wiodący bank korporacyjny w Polsce, obsługuje co drugą korporację w Polsce. Status banku uniwersalnego opiera się na wiodącej na rynku pozycji w private banking, zarządzaniu aktywami i działalności maklerskiej. Zróżnicowany profil działalności Banku Pekao jest wspierany przez wiodący na rynku bilans i profil ryzyka odzwierciedlony w najniższych kosztach ryzyka, silnych wskaźnikach kapitałowych i odporności na warunki makroekonomiczne (jest na drugim miejscu wśród 50 najbardziej odpornych banków w Europie w testach warunków skrajnych, przeprowadzonych przez EBA).

Od 1998 r. Bank Pekao jest notowany na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie i uczestniczy w kilku lokalnych (w tym WIG 20 i WIG) oraz międzynarodowych indeksach (w tym MSCI EM, Stoxx Europe 600 i FTSE Developed). Pekao jest jedną z najbardziej dywidendowych spółek giełdowych w Polsce na przestrzeni ostatnich 10 lat, wypłacając łącznie 20 mld zł w ciągu dekady.

Załączniki do Informacji

Uprzejmie informujemy, że w ramach naszej witryny używamy plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie oraz w sposób dostosowany do Twoich indywidualnych preferencji. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień oznacza, że akceptujesz otrzymywanie plików cookies. Zmiany ustawień dla plików cookies możesz dokonać w każdym momencie użytkowania serwisu.
Zgadzam się na przetwarzanie w celach marketingowych, w tym poprzez profilowanie, oraz w celach analitycznych, moich danych osobowych pozostawianych przeze mnie w ramach korzystania ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, w tym zapisywanych w plikach cookies, przez Bank Pekao S.A. w celu marketingu produktów i usług podmiotów trzecich oraz i przez podmioty współpracujące z Bankiem w tym podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufanych partnerów.