„Jak nie teraz, to kiedy?” – nowa linia kreatywna dla młodych w Banku Pekao S.A.

Powrót Powrót
Marketing
12.06.2023

Bank Pekao S.A. wprowadza nową platformę komunikacji marketingowej, której idea brzmi: „Jak nie teraz, to kiedy? Na później odkładaj tylko pieniądze!”. Nowa linia skierowana jest przede wszystkim do ludzi młodych, którzy wkraczają w dorosłość oraz stają się samodzielni i odpowiedzialni finansowo.

Pomysł Pekao nie wyklucza dotychczasowego hasła banku „Bierz życie za rogi”. Wręcz przeciwnie – nowa idea wzmacnia jego przekaz, bo „Jak nie teraz, to kiedy weźmiesz życie za rogi?”. Połączenie sloganów może być interpretowane w różny sposób. Jednak sprowadzają się one do jednej tezy, że warto korzystać z życia, bo jest tylko jedno. Właśnie dlatego w świat finansów należy wprowadzać już dzieci, pielęgnować pasje, spełniać marzenia i nie odkładać niczego na później, oprócz pieniędzy.  

Młodość to czas, by sprawdzać, doświadczać i brać sprawy w swoje ręce – mówi Marta Szygenda, dyrektor Departamentu Marketingu w Banku Pekao S.A. Życia nie da się poznać tylko z książek czy opowiadań znajomych i rodziców. W naszej nowej komunikacji zwracamy się do młodych ludzi, prezentując im bezpieczne, nowoczesne i kompleksowe rozwiązania finansowe, dzięki którym realizacja ich pasji, celów i marzeń stanie się prostsza dodaje.

Jaką rolę w tym wszystkim odgrywa Bank Pekao? Przede wszystkim towarzyszy, wspiera i pomaga wkraczać w dorosłe i odpowiedzialne życie. Podsuwa rozwiązania, które motywują i pozwalają żyć z pobudzającą do działania myślą „Jak nie teraz, to kiedy? Dziś jest najlepszy czas!”.

Obsługą mediową nowej platformy Banku Pekao S.A. w internecie zajmuje się agencja mediowa Sales&More, a jej komunikacją w mediach społecznościowych – agencja Digital Kingdom.

 

 

Bank Pekao S.A., założony w 1929 r., jest jedną z największych instytucji finansowych w regionie Europy Środkowo-Wschodniej i drugim największym bankiem uniwersalnym w Polsce z 293 mld zł aktywów. Posiadając drugą co do wielkości sieć oddziałów, Bank Pekao obsługuje ponad 6,4 mln klientów. Jako wiodący bank korporacyjny w Polsce, obsługuje co drugą korporację w Polsce. Status banku uniwersalnego opiera się na wiodącej na rynku pozycji w private banking, zarządzaniu aktywami i działalności maklerskiej. Zróżnicowany profil działalności Banku Pekao jest wspierany przez wiodący na rynku bilans i profil ryzyka odzwierciedlony w najniższych kosztach ryzyka, silnych wskaźnikach kapitałowych i odporności na warunki makroekonomiczne (jest na drugim miejscu wśród 50 najbardziej odpornych banków w Europie w testach warunków skrajnych, przeprowadzonych przez EBA). Od 1998 r. Bank Pekao jest notowany na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie i uczestniczy w kilku lokalnych (w tym WIG 20 i WIG) oraz międzynarodowych indeksach (w tym MSCI EM, Stoxx Europe 600 i FTSE Developed). Pekao jest jedną z najbardziej dywidendowych spółek giełdowych w Polsce na przestrzeni ostatnich 10 lat, wypłacając łącznie 20 mld zł w ciągu dekady.

Uprzejmie informujemy, że w ramach naszej witryny używamy plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie oraz w sposób dostosowany do Twoich indywidualnych preferencji. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień oznacza, że akceptujesz otrzymywanie plików cookies. Zmiany ustawień dla plików cookies możesz dokonać w każdym momencie użytkowania serwisu.
Zgadzam się na przetwarzanie w celach marketingowych, w tym poprzez profilowanie, oraz w celach analitycznych, moich danych osobowych pozostawianych przeze mnie w ramach korzystania ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, w tym zapisywanych w plikach cookies, przez Bank Pekao S.A. w celu marketingu produktów i usług podmiotów trzecich oraz i przez podmioty współpracujące z Bankiem w tym podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufanych partnerów.