Bank Pekao S.A. wprowadza nowy układ treści prezentujących ofertę oraz zmiany w nawigacji w bankowości elektronicznej

Powrót Powrót
Bankowość detaliczna
22.06.2023

Bank Pekao S.A. stale rozwija serwis internetowy Pekao24 oraz aplikację PeoPay. Bankowość elektroniczna Pekao dopasowuje się do potrzeb i oczekiwań klientów korzystając z najnowszych trendów rynkowych. Ostatnio bank wprowadził nowy wygląd zakładki „Oferta” oraz zmiany w nawigacji.

Niejednokrotnie powtarzamy, że nieodłącznym elementem strategii rozwoju aplikacji PeoPay i serwisu internetowego Pekao24 jest łatwość ich obsługi. Dlatego wsłuchujemy się w głosy naszych klientów i tworzymy dla nich rozwiązania proste oraz intuicyjne. Chcemy, żeby każdy klient korzystający z bankowości elektronicznej, mógł odnaleźć interesujące go treści szybko oraz żeby każdy krok np. podczas składania wniosku, był intuicyjnymówi Bartosz Zborowski, Dyrektor Departamentu Innowacji i Kanałów Zdalnych w Banku Pekao S.A. – Stawianie na najlepszy UX przekłada się na zadowolenie naszych klientów – dodaje.

Bank wprowadził nowy wygląd i układ informacji w zakładce „Oferta” zarówno w Pekao24, jak i w PeoPay. Tym samym realizuje strategię dostarczania przejrzystych rozwiązań wspierających klientów podczas składania wniosków oraz zawierania online umów o produkty i usługi bankowe.

Elementy oferty zostały pogrupowane w kategorie oraz uatrakcyjnione wizualnie, żeby klienci łatwiej i szybciej mogli odnaleźć potrzebne funkcje czy informacje. Oferta prowadzi przez kolejne ekrany, stopniowo dostarczając kluczowych na każdym etapie danych. Uporządkowana struktura, prezentująca przegląd oferty, stwarza bezpieczną i przejrzystą przestrzeń, w której użytkownik łatwo odnajduje informacje, przełącza się i nawiguje po ekranach, składa wnioski i zawiera umowy.

Nowe podejście do prezentacji oferty powstało w oparciu o pełny proces tworzenia produktu cyfrowego. Zaczęliśmy od analizy doświadczeń klientów, posiadanych danych, mocnego desk reaserchu oraz zidentyfikowania elementów do rozwoju. Równolegle badaliśmy potrzeby użytkowników w zakresie poszukiwania rozwiązań bankowych. Sprawdziliśmy gdzie, czego i jak klienci szukają. Co pomaga, co przeszkadza, ile i jakie informacje oraz na jakim etapie są potrzebne. Stworzyliśmy hipotezy i zbudowaliśmy prototyp, który poddaliśmy badaniu użyteczności we współpracy z naszym Laboratorium Innowacji. Następnie zmodyfikowaliśmy prototyp w oparciu o wnioski z badań. I wtedy dotarliśmy do miejsca, w którym udostępniamy nową przestrzeń ofert i wniosków, jakiej potrzebują klienci. I co najważniejsze, nie zatrzymujemy się. Produkt cyfrowy rozwija się stale, z dnia na dzień. Dlatego zachęcamy do śledzenia dalszego rozwoju tego obszarumówi Patryk Korus, Dyrektor Biura Aktywizacji i Kanałów Cyfrowych Banku Pekao S.A.

To nie jedyna nowość, nad którą ostatnio pracowali eksperci bankowości elektronicznej Banku Pekao. Dodatkowo w ramach odświeżania wyglądu serwisu internetowego Pekao24, bank wdrożył zmiany w nawigacji, żeby zebrać w jednym miejscu funkcje związane z profilem użytkownika i ułatwić klientom poruszanie się po serwisie.

Klikając w profil, czyli w imię i nazwisko, klient może zarządzać swoimi danymi i ustawieniami, a także mieć szybki dostęp do wiadomości i e-Dokumentów.

Jeśli klient ma w banku rachunek indywidualny i firmowy, może z poziomu listy rozwijanej wygodnie przełączać się pomiędzy profilami.

Bankowość elektroniczna Banku Pekao S.A. zyskuje mocne noty na rynku. Została nagrodzona w rankingu „Instytucja Roku” w kategorii „Najlepsza aplikacja mobilna”, „Najlepsza bankowość internetowa” oraz „Najlepszy zdalny proces otwarcia konta”. PeoPay został uznany za jedną z 15 najlepszych aplikacji bankowych na świecie według badania Digital Banking Maturity 2022, przeprowadzonego przez Deloitte. PeoPay jest także wysoko oceniany w kategorii finanse w sklepach z aplikacjami. Klienci banku zainstalowali tę aplikację na 3,4 mln urządzeń.

Więcej informacji na temat serwisu Pekao24 dostępnych jest na stronie: https://www.pekao.com.pl/klient-indywidualny/bankowosc-elektroniczna/serwis-internetowy-pekao24.html, a na temat aplikacji PeoPay na stronie: https://www.pekao.com.pl/klient-indywidualny/bankowosc-elektroniczna/Peopay.html

Bank Pekao S.A., założony w 1929 r., jest jedną z największych instytucji finansowych w regionie Europy Środkowo-Wschodniej i drugim największym bankiem uniwersalnym w Polsce z 293 mld zł aktywów. Posiadając drugą co do wielkości sieć oddziałów, Bank Pekao obsługuje ponad 6,4 mln klientów. Jako wiodący bank korporacyjny w Polsce, obsługuje co drugą korporację w Polsce. Status banku uniwersalnego opiera się na wiodącej na rynku pozycji w private banking, zarządzaniu aktywami i działalności maklerskiej. Zróżnicowany profil działalności Banku Pekao jest wspierany przez wiodący na rynku bilans i profil ryzyka odzwierciedlony w najniższych kosztach ryzyka, silnych wskaźnikach kapitałowych i odporności na warunki makroekonomiczne (jest na drugim miejscu wśród 50 najbardziej odpornych banków w Europie w testach warunków skrajnych, przeprowadzonych przez EBA). Od 1998 r. Bank Pekao jest notowany na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie i uczestniczy w kilku lokalnych (w tym WIG 20 i WIG) oraz międzynarodowych indeksach (w tym MSCI EM, Stoxx Europe 600 i FTSE Developed). Pekao jest jedną z najbardziej dywidendowych spółek giełdowych w Polsce na przestrzeni ostatnich 10 lat, wypłacając łącznie 20 mld zł w ciągu dekady.

Załączniki do Informacji

Uprzejmie informujemy, że w ramach naszej witryny używamy plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie oraz w sposób dostosowany do Twoich indywidualnych preferencji. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień oznacza, że akceptujesz otrzymywanie plików cookies. Zmiany ustawień dla plików cookies możesz dokonać w każdym momencie użytkowania serwisu.
Zgadzam się na przetwarzanie w celach marketingowych, w tym poprzez profilowanie, oraz w celach analitycznych, moich danych osobowych pozostawianych przeze mnie w ramach korzystania ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, w tym zapisywanych w plikach cookies, przez Bank Pekao S.A. w celu marketingu produktów i usług podmiotów trzecich oraz i przez podmioty współpracujące z Bankiem w tym podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufanych partnerów.