Bank Pekao S.A. wprowadza więcej możliwości personalizacji dla pasjonatów muzyki lub sportu, udostępniając 20 nowych wizerunków kart płatniczych w systemie Mastercard oraz tła w aplikacji PeoPay. Klienci mogą również zyskać bonusy i nagrody, wspierające ich pasje w ramach obowiązujących promocji.
Muzyka oraz sport to jedne z najpopularniejszych zainteresowań młodych ludzi, które pozytywnie wpływają na ich samopoczucie i zdrowie fizyczne. Odkrywanie siebie poprzez próbowanie różnych pasji sprawia, że wpływają one na charakter i pełnią ważną funkcję w życiu człowieka.
Wykorzystując okres nadchodzących wakacji, pełen emocji związanych z Euro 2024, jak również Igrzyskami Olimpijskimi oraz muzycznymi festiwalami, Pekao wprowadza nowe wizerunki kart i tła w aplikacji mobilnej – 10 dedykowanych dla miłośników muzyki i 10 dla entuzjastów sportu. Wizerunki kart i aplikacji PeoPay są dostępne dla wszystkich klientów – nowych i obecnych – od 13-go roku życia.
To nie pierwsza pasja, którą wspiera Pekao. Już od ponad roku udostępniona jest oferta dla graczy, która cieszy się dużym zainteresowaniem. Od momentu wdrożenia nowych wizerunków gamingowych już ponad 70 tys. takich kart znalazło się w portfelach klientów. Tła gamingowe stają się coraz bardziej popularne w grupie najmłodszych użytkowników PeoPay Kids, wśród których 32 proc. posiada takie tło.
- Okres wakacji to najlepszy czas do realizacji naszych pasji. Właśnie dlatego jest to idealny moment, aby udostępnić klientom produkty bankowe umożliwiające personalizację zainteresowań. Od teraz bezpłatne Konto Przekorzystne może przybrać wizerunek naszej ulubionej dyscypliny sportu lub gatunku muzycznego. Można wybrać wizerunek karty do konta oraz tapety w aplikacji mobilnej PeoPay. To nie wszystko, wiemy że klienci lubią zbierać punkty, aby otrzymywać nagrody. W związku z tym przygotowaliśmy wiele nagród dla wielbicieli sportu i muzyki w katalogu programu Mastercard Bezcenne Chwile. – mówi Remigiusz Hołdys, dyrektor Departamentu Bankowości Codziennej i Produktów Oszczędnościowych w Banku Pekao S.A.
Personalizacja jest już nieodłącznym i stale rozwijanym elementem aplikacji bankowych PeoPay KIDS i PeoPay.
- Chcemy, żeby nasi klienci mogli dopasować aplikację PeoPay do siebie i swoich potrzeb. Dlatego oprócz personalizacji graficznej, czyli wyboru tła oraz awataru, mogą także ustawiać skróty i widgety widoczne przed zalogowaniem oraz na ekranie głównym aplikacji. Dzięki temu mają oni szybszy i bardziej intuicyjny dostęp do funkcji, z których korzystają, np. do biletów komunikacyjnych czy doładowania telefonu. – mówi Bartosz Zborowski, dyrektor Departamentu Innowacji i Kanałów Zdalnych w Banku Pekao S.A.
Wprowadzenie nowych wizerunków kart i tła w aplikacji PeoPay będzie wsparte kampanią digitalową, w której przekaz będzie odwoływał się bezpośrednio do zainteresowań muzyką oraz sportem. Komunikacja, osadzona na platformie „Jak nie teraz, to kiedy…?”, zapewni precyzyjne dotarcie do grupy docelowej, natomiast dobranie odpowiednich witryn, aplikacji i kanałów YouTube zagwarantuje skuteczne dotarcie z przekazem do odbiorców w ich naturalnym, internetowym środowisku.
- W obecnych czasach ludzie chcą mieć wpływ na to, jak prezentują się produkty, z których korzystają na co dzień, a personalizacja staje się trendem i prawem do wyrażenia swoich zainteresowań i wyjątkowości. Dlatego też ważne jest, aby oferować możliwość wyboru i dopasowanie produktów do swojego stylu oraz zwracać uwagę na ważne sprawy. Cieszę się, że jako Mastercard możemy wspierać pasje klientów Banku Pekao – mówi Marcin Klimkowicz, dyrektor ds. Rozwiązań Lojalnościowych w Europie Centralnej, Mastercard Europe.
Posiadanie karty Mastercard z wizerunkiem muzycznym, sportowym lub gamingowym niesie za sobą szereg korzyści. Właściciele kart z tymi wizerunkami mają możliwość zdobycia aż 8000 punktów na start w programie Bezcenne Chwile. Wystarczy, że otworzą oni Konto Przekorzystne z taką kartą, zarejestrują się w programie i wykonają nią min. 5 płatności. 8000 punktów to równowartość 100 zł, którą można wymienić na nagrody, m.in. vouchery do sklepów sportowych, dostęp do platformy streamingowej, słuchawki, głośniki, bilety na koncert i wiele innych. W ramach programu klienci otrzymują stale punkty za każdą płatność bezgotówkową.
Założenie rachunku w Pekao łączy się z atrakcyjnymi promocjami i ofertami. Otwierając Konto na selfie z kartą i aplikacją PeoPay do 30 września oraz spełniając pozostałe warunki promocji można zyskać do 200 zł premii. Ponadto dotychczasowi i nowi klienci mogą wziąć udział w kolejnej edycji programu „Polecam Przekorzystnie”, w której za skuteczne polecenie jednej osoby, można otrzymać nagrodę w wysokości nawet 100 zł. Wraz z Kontem Przekorzystnym klient może otworzyć Konto Oszczędnościowe z promocyjnym oprocentowaniem 7 proc. w skali roku do 100 tys. zł przez 5 miesięcy. Oferta obowiązuje do 30.09.2024 r.
Klienci mają również możliwość założenia Skarbonek w aplikacji PeoPay lub w bankowości elektronicznej Pekao24, do których można wpłacać oszczędności na realizację swoich pasji i marzeń.
Bank Pekao S.A. posiada jedną z najlepszych ofert dla młodych w wieku 18-26 lat. Osoby, które nie ukończyły 26 roku życia prowadzą konto za darmo. Ponadto mają oni możliwość dostosowania wyglądu swojej karty i aplikacji do własnych preferencji. Korzystając z intuicyjnej i nowocześniej aplikacji PeoPay, mogą dokonywać płatności zbliżeniowych telefonem czy płacić za bilety komunikacji miejskiej.
Więcej informacji na temat oferty dla młodych dostępne są na stronie: Konto Przekorzystne dla młodych w Banku Pekao S.A.
Bank Pekao S.A., założony w 1929 r., jest jedną z największych instytucji finansowych w regionie Europy Środkowo-Wschodniej i drugim największym bankiem uniwersalnym w Polsce z 317 mld zł aktywów. Posiadając drugą co do wielkości sieć oddziałów, Bank Pekao obsługuje 6,8 mln klientów. Jako wiodący bank korporacyjny w Polsce, obsługuje co drugą korporację w Polsce. Status banku uniwersalnego opiera się na wiodącej na rynku pozycji w private banking, zarządzaniu aktywami i działalności maklerskiej. Zróżnicowany profil działalności Banku Pekao jest wspierany przez wiodący na rynku bilans i profil ryzyka odzwierciedlony w najniższych kosztach ryzyka, silnych wskaźnikach kapitałowych i odporności na warunki makroekonomiczne (Pekao okazało się najbardziej odpornym bankiem w Europie, zajmując pierwsze miejsce w testach warunków skrajnych, przeprowadzonych przez EBA w 2023 roku wśród 70 banków). Od 1998 r. Bank Pekao jest notowany na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie i uczestniczy w kilku lokalnych (w tym WIG 20 i WIG) oraz międzynarodowych indeksach (w tym MSCI EM, Stoxx Europe 600 i FTSE Developed). Pekao jest jedną z najbardziej dywidendowych spółek giełdowych w Polsce na przestrzeni ostatnich 10 lat, wypłacając łącznie ok. 20 mld zł w ciągu dekady.