Łódzkie oddziały Banku Pekao najlepszymi placówkami w Polsce

Powrót Powrót
Informacje lokalne
31.03.2025

Pięć oddziałów Banku Pekao S.A. z Łodzi zostało wyróżnionych tytułem Najlepszej Placówki Bankowej w Polsce. Nagrodę przyznała redakcja mojeBankowanie.pl w ramach prestiżowego badania Instytucja Roku.

Wśród łódzkich oddziałów banku nagrodzone zostały te zlokalizowane przy ulicy Sienkiewicza 85/87, Palki 5, Piotrkowskiej 288, Wyszyńskiego 63 oraz alei Piłsudskiego 24. Kluczowe okazało się indywidualne podejście do potrzeb klientów w różnym wieku, empatyczna komunikacja oraz wsparcie w korzystaniu z nowoczesnych rozwiązań bankowych. Wyróżnione placówki są przykładem spójnego i przemyślanego podejścia do budowania relacji z klientami, w którym liczy się uważność, zrozumienie i codzienne zaangażowanie zespołów

- Fundamentem naszej pracy są relacje oparte na zaufaniu, zrozumieniu i realnym zaangażowaniu w potrzeby klientów. Każdego dnia zespoły skupiają się na tym, by obsługa była nie tylko profesjonalna, ale także empatyczna i dostosowana do indywidualnych oczekiwań. Docenienie naszych działań traktujemy jako potwierdzenie, że obrany kierunek ma sens – mówi Nina Jakubowicz, dyrektor Obszaru Bankowości Detalicznej w Łodzi.

 Instytucja Roku to największy na rynku, a zarazem najbardziej kompleksowy projekt skupiony na jakości obsługi klienta w sektorze bankowym. Podstawowym celem projektu jest ciągłe podnoszenie standardów jakości obsługi i budowanie satysfakcji klienta. Jakość obsługi klienta jest badana w 14 kategoriach tematycznych i w 4 segmentach klienta (detalicznym, zamożnym, private banking i firmowym). Poziom jakości obsługi klienta jest weryfikowany przez realnych klientów zainteresowanych ofertą produktową, z jakiej najczęściej korzystają klienci: konto osobiste, konto dla dziecka i nastolatka, oszczędności i inwestycje, karty kredytowe, produkty hipoteczne oraz ofertę dla małych firm. Dodatkowo weryfikacji podlega sprawność i przyjazność procesów związanych z zakupem podstawowych produktów bankowych zarówno w placówce jak i kanałach zdalnych oraz jakość serwisu i zadowolenie klienta na etapie obsługi posprzedażowej.

W 10. edycji Instytucji Roku zrealizowano 1791 wizyt w placówkach bankowych, wykonano 7796 połączeń z infolinią, wysłano 780 zapytań e-mail, otworzono 430 kont osobistych, przeprowadzono 780 testów bankowości internetowych i aplikacji mobilnych, uwzględniono 57 455 ocen i recenzji prawdziwych użytkowników aplikacji mobilnych oraz 182 424 opinie w wizytówkach Google. Poza docenieniem najlepszych banków Instytucja Roku nagradza także jakość obsługi klienta w poszczególnych placówkach bankowych, które w ciągu roku rywalizują o tytuł „Najlepszej placówki bankowej w Polsce”. W 10. edycji 35 wyróżnień indywidualnych trafiło do placówek Banku Pekao.

 

 

Bank Pekao S.A., założony w 1929 r., jest jedną z największych instytucji finansowych w regionie Europy Środkowo-Wschodniej i drugim największym bankiem uniwersalnym w Polsce z 340 mld zł aktywów. Bank posiada drugą co do wielkości sieć oddziałów w kraju. Należy do liderów bankowości korporacyjnej, a jego klientem jest co druga korporacja w Polsce. Zajmuje pierwszoplanową na rynku pozycję w zarządzaniu aktywami, działalności maklerskiej i private banking. Zróżnicowany profil działalności Banku Pekao jest wspierany przez wiodący na rynku bilans i profil ryzyka odzwierciedlony w najniższych kosztach ryzyka, silnych wskaźnikach kapitałowych i odporności na warunki makroekonomiczne (Pekao okazało się najbardziej odpornym bankiem, zajmując pierwsze miejsce w testach warunków skrajnych, przeprowadzonych przez EBA w 2025 roku wśród 64 banków w Europie). Od 1998 r. Bank Pekao jest notowany na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie i uczestniczy w kilku lokalnych (w tym WIG 20 i WIG) oraz międzynarodowych indeksach (w tym MSCI EM, Stoxx Europe 600 i FTSE Developed). Pekao jest jedną z najbardziej dywidendowych spółek giełdowych w Polsce na przestrzeni ostatnich 10 lat wypłacił akcjonariuszom łącznie ponad 20 mld zł.

Uprzejmie informujemy, że w ramach naszej witryny używamy plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie oraz w sposób dostosowany do Twoich indywidualnych preferencji. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień oznacza, że akceptujesz otrzymywanie plików cookies. Zmiany ustawień dla plików cookies możesz dokonać w każdym momencie użytkowania serwisu.
Zgadzam się na przetwarzanie w celach marketingowych, w tym poprzez profilowanie, oraz w celach analitycznych, moich danych osobowych pozostawianych przeze mnie w ramach korzystania ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, w tym zapisywanych w plikach cookies, przez Bank Pekao S.A. w celu marketingu produktów i usług podmiotów trzecich oraz i przez podmioty współpracujące z Bankiem w tym podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufanych partnerów.