Warszawa, 28 listopada 2007; Bank Pekao S.A. rozpoczął drugi etap przetargu na obsługę reklamową Banku. Do drugiej części przetargu zaproszono 6 agencji reklamowych. Umowa z nową agencją zostanie podpisana na 18 miesięcy.
Zakończył się I etap przetargu na obsługę reklamową Banku Pekao S.A., do II etapu zakwalifikowały się następujące agencje: Leo Burnett, PZL, Satchi&Satchi, San Markos, Red Works – Ogilvy Group oraz Euro RSCG. Agencje zostaną poproszone o przygotowanie propozycji pozycjonowania, strategii oraz rozwiązań kreatywnych na podstawie briefu dot. jednego z głównych produktów bankowych.
Nowo wybrana agencja będzie miała możliwość współpracy z jedną z wiodących instytucji finansowych Europy Środkowo – Wschodniej - mówi Joanna Bartuszek, Dyrektor Departamentu Marketingu Banku Pekao S.A.
###
Bank Pekao S.A. działa od 77 lat i jest największym bankiem Europy Środkowej w Grupie UniCredit, która jest obecna w 23 krajach, zatrudnia 170 tys. osób, obsługujących ponad 40 mln klientów w ponad 9000 placówek. Jest pierwszy w Polsce pod względem liczby klientów korporacyjnych i drugi wśród klientów indywidualnych. Dysponuje drugą co do wielkości siecią oddziałów (774 placówki w całym kraju) oraz wspólnie z BPH największą sieć bezpłatnych bankomatów (3058). Ponad 2 mln klientów Banku ma dostęp do rachunków przez Internet. Bank Pekao S.A. zdobył szereg nagród, m.in. Best Emerging Market Bank in Poland 2006" magazynu Global Finance, „Best Bank in Poland 2005" miesięcznika Euromoney oraz „Bank of the Year 2004 in Poland" magazynu The Banker. Obecnie trwa integracja Banku Pekao S.A. z częścią Banku BPH SA, w wyniku czego powstanie lider bankowości w Polsce.