Warszawa, 21 grudnia 2007; Bank Pekao S.A. zdecydował o przesunięciu terminu wyboru agencji reklamowej na początek 2008 r.
Początkowo Bank planował wybrać nową agencję reklamową do końca 2007 r. O przesunięciu terminu na przyszły rok zdecydowały jednak względy techniczne. Cały proces chcemy zamknąć do końca stycznia 2008 r. - mówi Joanna Bartuszek, Dyrektor Departamentu Marketingu Banku Pekao SA. Zależy nam na tym by nowo wybrana agencja mogła przystąpić do pracy z nami jak najszybciej.
----------------------------------------------------------------
Bank Pekao S.A. działa od 77 lat i jest największym bankiem Europy Środkowej w Grupie UniCredit, która jest obecna w 23 krajach, zatrudnia 170 tys. osób, obsługujących ponad 40 mln klientów w ponad 9000 placówek. Jest pierwszy w Polsce pod względem liczby klientów korporacyjnych i drugi wśród klientów indywidualnych. Dysponuje drugą co do wielkości siecią oddziałów (774 placówki w całym kraju) oraz wspólnie z BPH największą sieć bezpłatnych bankomatów (3058). Ponad 2 mln klientów Banku ma dostęp do rachunków przez Internet. Bank Pekao S.A. zdobył szereg nagród, m.in. Best Emerging Market Bank in Poland 2006" magazynu Global Finance, „Best Bank in Poland 2005" miesięcznika Euromoney oraz „Bank of the Year 2004 in Poland" magazynu The Banker. Obecnie trwa integracja Banku Pekao S.A. z częścią Banku BPH SA, w wyniku czego powstanie lider bankowości w Polsce.