Warszawa, 18 marca 2008 r. - Obsługą reklamową Banku Pekao SA przez najbliższe 18 miesięcy zajmie się agencja Euro RSCG Warsaw. Taki wynik przyniósł przetarg ograniczony na wybór dostawcy usług agencji reklamowej dla wszystkich jednostek organizacyjnych Banku, do którego stanęło 8 agencji.
O wyborze oferty Euro RSCG zdecydowało przede wszystkim najlepsze zrozumienie treści briefu Banku i przedstawienie najlepszej kreacji będącej kontynuacją kampanii nowego Banku („Sięgaj po więcej"). Ponadto Euro RSCG wyróżniło się również innowacyjnością, atrakcyjnością formatów ATL i BTL, spójnością elementów reklamowych, wysokim poziomem prezentacji oraz zgodności z pozycjonowaniem globalnym Grupy UniCredit.
W okresie obowiązywania umowy pomiędzy Euro RSCG a Bankiem Pekao SA, agencja zobowiązała się do świadczenia usług bankowych i bankowo-ubezpieczeniowych, tzw. bank assurance, na rzecz Banku na zasadzie wyłączności. Oznacza to, że w okresie obowiązywania umowy z Bankiem Pekao SA, Euro RSCG nie będzie świadczyła podobnych usług na rzecz innych podmiotów świadczących usługi w tych obszarach.
----------------------------------------------------------------
Bank Pekao SA działa od 78 lat i jest największym bankiem Europy Środkowej pod względem kapitalizacji rynkowej. Jest największy w Polsce pod względem wysokości aktywów, kredytów, depozytów i produktów inwestycyjnych. Dysponuje drugą co do wielkości siecią oddziałów (1058 placówek w całym kraju) oraz największą siecią ponad 3000 bezpłatnych bankomatów w Polsce i 13000 w całej Europie. Ma ponad 5 milionów klientów. Bank Pekao SA zdobył szereg nagród, m.in. Best Emerging Market Bank in Poland 2006" magazynu Global Finance, „Best Bank in Poland 2005" miesięcznika Euromoney oraz „Bank of the Year 2004 in Poland" magazynu The Banker. Bank Pekao SA należy do Grupy UniCredit, która jest obecna w 23 krajach, zatrudnia 170 tys. osób, obsługujących ponad 40 mln klientów w ponad 9000 placówek.