Kto najlepiej dba o Klienta?

Powrót Powrót
Nagrody i wyróżnienia
18.06.2004

Eksperci Expandera w swoim corocznym rankingu kredytów mieszkaniowych uznali Bank Pekao SA za „bank, któremu najbardziej zależy na kliencie”. Bank Pekao SA zajął jednocześnie drugie miejsca w kategoriach „gdzie najtaniej”, „bank, który najszybciej rozpatruje wnioski kredytowe”, „bank akceptujący trudne przypadki” oraz „bank, z którym najlepiej się współpracuje Doradcom Expandera”. </B >                </B ></P >

Po raz czwarty doradcy Expandera przygotowali ranking kredytów mieszkaniowych oferowanych na polskim rynku. Bank Pekao SA został uhonorowany pierwszym miejscem w kategorii „bank, któremu najbardziej zależy na kliencie”. Nie przez przypadek eksperci wyróżnili Pekao ponad 50% przewagą punktową nad następnym konkurentem. – Tak</I > wysokie zwycięstwo w rankingu świadczy o priorytetach Banku. A naszym priorytetem jest Klient </I >– powiedział Prezes Banku, Jan Krzysztof Bielecki. </P >

W rankingu publikowanym tradycyjnie w dodatku do Gazety Wyborczej „Dom” (z 16 czerwca 2004) Bank Pekao SA został również wyróżniony w innych kategoriach. O jakości usług kredytowych Pekao świadczą drugie miejsca w następujących czterech kategoriach: „bank, który najszybciej rozpatruje wnioski kredytowe</I >”, „bank akceptujący trudne przypadki</I >”, „bank, z którym najlepiej się współpracuje Doradcom Expandera</I >” oraz „gdzie najtaniej</I >”. </P >

Ranking Expandera jest doskonałym potwierdzeniem faktu, że kredyt oferowany przez Bank Pekao SA to kredyt łatwo dostępny. Już podczas pierwszego spotkania, w ciągu pół godziny, bez konieczności </B >przynoszenia dokumentów (w oparciu o ustną deklarację) klient otrzymuje certyfikat zdolności kredytowej, z dokładną kwotą kredytu na jaki może liczyć. </P >

Naszym głównym celem jest uproszczenie i ułatwienie dostępu do kredytów hipotecznych w celu realizacji potrzeb mieszkaniowych klienta. Chcemy wspomóc klienta biorąc na siebie najbardziej uciążliwe formalności” – </I >powiedział Paolo Iannone, Członek Zarządu odpowiedzialny za Pion Bankowości Detalicznej Banku Pekao SA.</P >

W większości przypadków Bank wymaga tylko dwóch dokumentów: potwierdzenia zarobków (zaświadczenie o dochodach, bądź wyciąg RMUA) i dokumentu potwierdzającego status nieruchomości (np. umowy przedwstępnej w przypadku zakupu nieruchomości na rynku wtórnym). Resztę formalności związanych ze sprawdzeniem wiarygodności kredytowej oraz wyceną kredytowanej nieruchomości Bank wykonuje samodzielnie. Cały proces, od momentu dostarczenia dokumentów finansowych, trwa nie więcej niż 8 dni.  </P >Najpopularniejszą wśród klientów usługą jest kredyt „ŁATWY START”, którego zaletą jest bardzo atrakcyjne oprocentowanie i dostępność dla każdego niezależnie od wartości kredytu, czy wysokości udziału własnego.

Uprzejmie informujemy, że w ramach naszej witryny używamy plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie oraz w sposób dostosowany do Twoich indywidualnych preferencji. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień oznacza, że akceptujesz otrzymywanie plików cookies. Zmiany ustawień dla plików cookies możesz dokonać w każdym momencie użytkowania serwisu.
Zgadzam się na przetwarzanie w celach marketingowych, w tym poprzez profilowanie, oraz w celach analitycznych, moich danych osobowych pozostawianych przeze mnie w ramach korzystania ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, w tym zapisywanych w plikach cookies, przez Bank Pekao S.A. w celu marketingu produktów i usług podmiotów trzecich oraz i przez podmioty współpracujące z Bankiem w tym podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufanych partnerów.