22 stycznia wystartowała telewizyjna kampania nowego konta Banku Pekao SA „Eurokonto Mobilne. O niebo więcej możliwości”. Na kampanię składają się spoty reklamowe podkreślające dostępność konta przez aplikację mobilną na urządzenia przenośne (smartfony, tablety). Kampania ma też na celu odmłodzenie marki Banku. Działania marketingowe potrwają do końca marca.
Kampania „Eurokonto Mobilne. O niebo więcej możliwości” obejmuje spoty reklamowe w telewizji (od 22 stycznia 2012 r.), w kinach, reklamę na nośnikach outdoor, kampanię w internecie, BTL oraz promocję poprzez wewnętrzne kanały banku. Dodatkowo, na potrzeby kampanii przygotowano dedykowany minisite dostępny pod adresem www.pekaomobilne.pl.
Spot telewizyjny został wyreżyserowany przez znany duet Angela&Ithyl z Los Angeles, który realizował kampanie m.in. dla czytnika e-booków Amazon Kindle. Wykorzystano oryginalną technikę animacji poklatkowej (tzw. stop motion). Za pomysł, kreację, realizację kampanii oraz przygotowanie dedykowanej strony internetowej odpowiadała agencja EURO RSG.
Zdjęcia do filmu powstały w Polsce. Nadzór nad realizacją spotu sprawował dom produkcyjny Dynamo. Planowanie mediów przygotował dom mediowy MediaCom.
Kampania wizerunkowa „Eurokonto Mobilne. O niebo więcej możliwości” potrwa do końca marca 2012 roku. Spot jest dostępny pod linkiem:
http://www.youtube.com/watch?v=2cfUOYQs5eI&list=UUkGgLdH8vkOKgWAtHeM7U0Q&feature=plcp
Eurokonto Mobilne to nowe konto w Banku Pekao, którego główną zaletą jest najszersza na rynku dostępność przez telefony komórkowe oraz możliwość zredukowania opłat za korzystanie z konta i dołączonej karty debetowej. Wraz z Eurokontem Mobilnym klienci dostali do dyspozycji Mobilny Planner Zakupów w ramach programu rabatowego „Płać kartą, bo warto!”. Dzięki usłudze geolokalizacji mogą sprawdzić w telefonie, czy w pobliżu znajduje się punkt usługowo- handlowy, oferujący atrakcyjne rabaty.
Dalszych informacji udziela:
Justyna Rysiak, Biuro Prasowe, kom. 723 226 882, justyna.rysiak@pekao.com.pl
Bank Pekao SA działa od ponad 80 lat, jest jedną z największych instytucji finansowych Europy Środkowo-Wschodniej. Pod względem wartości aktywów jest drugim co do wielkości bankiem w Polsce, natomiast biorąc pod uwagę siłę kapitałową mierzoną współczynnikiem wypłacalności, Bank Pekao jest liderem wśród dużych banków w Polsce (wg. stress-testów przeprowadzonych przez Komisję Nadzoru Finansowego w lipcu 2011 roku) i jedną z najsilniejszych kapitałowo instytucji finansowych w Europie (współczynnik Core Tier 1 na koniec III kwartału 2011 r. na poziomie 17,1%).
Bank Pekao SA jest czterokrotnym zdobywcą tytułu Najlepszego Banku w Polsce przyznawanego przez „Euromoney”. Trzykrotnie był uznany za najlepszy bank w Polsce przez magazyny „The Banker” i „Global Finance”, ostatnio w 2010 roku. W 2011 roku po raz czwarty z rzędu otrzymał prestiżowe nagrody magazynu „Global Finance” za usługi bankowości korporacyjnej, która została uhonorowana m.in. nagrodą „Złotego Bankiera” za pierwsze w Europie wprowadzenie do oferty usługi identyfikacji klienta za pomocą odcisku palca. W bankowości detalicznej bank zdobył w 2011 roku godło „Teraz Polska” za system bankowości elektronicznej Pekao24.
Bank Pekao SA dysponuje drugą co do wielkości siecią oddziałów (1000 placówek w całym kraju) oraz siecią ponad 4000 bezpłatnych bankomatów w Polsce i ok. 20 000 w 22 krajach Europy. W grupie kapitałowej Pekao znajdują się również największe w Polsce Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych, fundusz emerytalny, dwa domy maklerskie oraz spółki oferujące leasing i faktoring.
Bank Pekao SA należy do Grupy UniCredit, jednej z wiodących międzynarodowych instytucji finansowych, która działa w 22 europejskich krajach poprzez sieć 9600 placówek oraz zatrudnia w sumie ok. 160 tys. osób.