Z okazji nadchodzących Mistrzostw Świata w piłce nożnej w Japonii i Korei Bank Pekao SA przygotował specjalną Promocję Mundialową. Zakładając Eurokonto, składając wniosek o karty MasterCard lub dokonując nimi transakcji będzie można wziąć udział w losowaniu 35 wyjazdów na mecze polskiej reprezentacji. Bank wyemituje też okolicznościową kartę MasterCard World Cup ze zdjęciem Pele. W reklamach telewizyjnych promujących Eurokonta wystąpią piłkarze polskiej reprezentacji narodowej: Jerzy Dudek, Marek Koźmiński, Piotr Świerczewski, Tomasz Wałdoch oraz bracia Marcin i Michał Żewłakowowie.
Promocja Mundialowa rozpoczyna się 5 kwietnia i obejmuje nowych i obecnych klientów Eurokonta. Podczas promocji założenie Eurokonta będzie premiowane możliwością udziału w losowaniu jednego z 35 wyjazdów na mecz polskiej reprezentacji w Korei, promocyjnymi cenami kart MasterCard (np. karty Pekao/Shell i World Cup za darmo) oraz prezentami związanymi z Mistrzostwami Świata (m.in. koszulki z autografami piłkarzy).
Klienci Pekao SA mogą wylosować również np. piłki z podpisami polskich piłkarzy, wideo, radioodbiorniki wielkości karty płatniczej. Obecni klienci, którzy nie mają kart MasterCard mogą je otrzymać w cenach promocyjnych lub za darmo. Do karty będzie dołączony kupon, pozwalający na udział w losowaniu wyjazdu na mecz polskiej reprezentacji w Korei i pozostałych nagród. Główna nagroda - wyjazd na mecz polskiej reprezentacji - trafi aż do 35 osób. Bank pokryje koszty podróży, pobytu oraz funduje bilety na mecz. Natomiast klienci, którzy już mają kartę MasterCard mogą wziąć udział w losowaniu upominków dokonując transakcji przy użyciu karty.
Gratką dla kolekcjonerów jest okolicznościowa karta World Cup ze zdjęciem Pele, najwybitniejszego piłkarza w historii futbolu. Karta będzie emitowana tylko do końca finałów, czyli do 30 czerwca br. Wśród wszystkich posiadaczy kont bankowych, zainteresowanie futbolem deklaruje aż 44% badanych. Natomiast w grupie mężczyzn odsetek sympatyków piłki nożnej rośnie do 65%. W samym Pekao SA ponad 60% właścicieli rachunków Eurokonto Plus i VIP przyznaje, że ogląda relacje z meczów piłkarskich.
"Reklamy Eurokonta VIP pokazują ekspertów od piłki nożnej, którzy jednak w kwestiach finansowych polegają na specjalistach od finansów - osobistych doradcach bankowych" - powiedziała Joanna Bartuszek, dyrektor ds. marketingu Banku Pekao SA. Miło nam, że wybrali naszych doradców, a tym samym Eurokonto VIP w Pekao SA dodała.
Rachunki oszczędnościowo-rozliczeniowe Eurokonto to flagowy produkt Pekao SA. Występują w dziewięciu odmianach dopasowanych do różnych grup klientów, w zależności od ich potrzeb, upodobań, wieku i dochodów. Posiadacze standardowego Eurokonta mają do dyspozycji karty płatnicze, pożyczki w Eurokoncie, zlecenia stałe, zlecenia przez telefon i inne. Szczególnego traktowania mogą oczekiwać posiadacze Eurokonta VIP, którzy korzystają m.in. z opieki osobistych doradców bankowych. Jedna trzecia klientów polskich banków z grupy VIP decyduje się na rachunek pod warunkiem, że pozwala to na skorzystanie z usług osobistego doradcy. Spośród wszystkich klientów Banku Pekao SA co piąty zdecydował się na korzystanie z usług banku właśnie ze względu na doradców.
W Pekao SA od lat prowadzone są piłkarskie rozgrywki pracowników. W ostatnich mistrzostwach Banku uczestniczyło 11 drużyn. Teraz będą rywalizować również o oficjalne piłki Mistrzostw Świata z autografami, podarowane przez kadrowiczów występujących w reklamach Eurokonta. Bank planuje też w najbliższym czasie zorganizowanie internetowego spotkania kibiców z polskimi reprezentantami.