Kolejny menedżer z bogatym doświadczeniem w komunikacji w nowych mediach i pracy dla międzynarodowych marek dołącza do zespołu banku. Od 1 grudnia 2017 r. na czele Departamentu Zarządzania Marką Banku Pekao S.A. stanęła Agnieszka Wilczyńska.
Objęcie funkcji Dyrektora Zarządzania Marką w Banku Pekao w kontekście ogłoszenia nowej strategii biznesowej na lata 2018-2020 to prawdziwe wyzwanie, dlatego wśród priorytetów jakie obrała sobie Wilczyńska będzie koncentracja na budowaniu silnej marki Pekao, marketingowym wsparciu biznesu i realizacji nowej strategii banku. Nowa Dyrektor będzie trzymała pieczę nad strategią marki, całością komunikacji marketingowej oraz digital marketingiem.
- Mój cel jest prosty. Chcę stworzyć najsilniejszą markę bankową w Polsce i równocześnie jedną z najsilniejszych marek w Europie Środkowo-Wschodniej. Wierzę, że wraz z Zespołem uda nam się odmłodzić Żubra i przekonać do niego nowych klientów indywidualnych i biznesowych. W banku mamy w tej chwili wszelkie narzędzia, by tak się stało – świetną strategię, najlepszych specjalistów, odpowiednie budżety, a przede wszystkim ogromną pasję. Zatem nie mamy innego wyjścia – możemy tylko osiągnąć nasze cele! – podkreśla Agnieszka Wilczyńska.
W strukturze Banku Agnieszka Wilczyńska będzie raportować do Beaty Nanasik – Dyrektor Zarządzającej Centrum Komunikacji, Marketingu i Badań.
Agnieszka Wilczyńska to doświadczony menadżer z ponad 16-letnim doświadczeniem w obszarze marketingu, komunikacji i mediów społecznościowych zdobytym w sektorze finansowym (BGŻ BNP Paribas, BNP Paribas, Fortis) oraz operatorów telefonii komórkowej (T-Mobile).
Przez ostatnie siedem lat pracowała na menadżerskich stanowiskach w BGŻ BNP Paribas systematycznie powiększając zakres kompetencji. Od kwietnia 2017 r. była szefową departamentu strategii marki odpowiadając min. za kompleksowe prowadzenie działań marketingowych – od planowania i strategii po realizację, promocję marki w mediach społecznościowych, strategię sponsoringu oraz badania marketingowe.
Bank Pekao SA działa od 88 lat, jest jedną z największych instytucji finansowych Europy Środkowo-Wschodniej. Biorąc pod uwagę siłę kapitałową mierzoną współczynnikiem wypłacalności, Bank Pekao jest liderem wśród dużych banków w Polsce i jedną z najsilniejszych kapitałowo instytucji finansowych w Europie (współczynnik Core Tier 1 na koniec trzeciego kwartału 2017 r. na poziomie 16,5%).
Bank Pekao SA jest laureatem wielu prestiżowych nagród i wyróżnień, zarówno w Polsce, jak i na arenie międzynarodowej. Zarówno w 2016, jak i w 2015 r. Bank zdobył Złotego Bankiera w kategorii Innowacja za wdrożenie mobilnych płatności PeoPay HCE oraz karty wielowalutowej. Według magazynu EMEA Finance, Bank otrzymał tytuł „Most innovative Bank in CEE & CIS”. Lubelska KULkarta - legitymacja studencka z funkcją płatniczą – efekt współpracy Banku z Katolickim Uniwersytetem Lubelskim otrzymała przyznawaną w Londynie nagrodę Contactless & Mobile Awards 2016.
Na polu bankowości korporacyjnej w 2016 roku, Bank Pekao obronił tytuł Innowatora Roku w obszarze bankowości transakcyjnej w międzynarodowym rankingu magazynu Global Finance. Niezależni eksperci docenili Umowę Generalną, czyli najszerszy na rynku katalog produktów i usług bankowych, zintegrowany w jeden pakiet. Umowa Generalna została nagrodzona również Złotym Godłem Quality International 2016.
Bankowość Prywatna Banku Pekao SA uznana ostała za najlepszą w Polsce przez międzynarodowe miesięczniki finansowe: The Banker i Professional Wealth Management oraz Global Finance.