Startuje pierwsza od lat kampania wizerunkowa Banku Pekao - „Docenisz różnicę"

Powrót Powrót
Marketing Polecane komunikaty
15.12.2017

„Docenisz różnicę” to hasło startującej 18 grudnia crossmediowej kampanii reklamowej Banku Pekao S.A. Wcześniej, bo już 14 grudnia, spot reklamowy w kinach na terenie całego kraju mogli zobaczyć uczestnicy premierowych pokazów „Ostatniego Jedi” z cyklu „Gwiezdne Wojny”.

Głównym zadaniem kampanii jest odmłodzenie i unowocześnienie wizerunku banku tak, by Pekao był postrzegany jako atrakcyjny i nowoczesny dla wszystkich klientów.

Bohaterami kampanii są młodzi i dojrzali ludzie, rodziny z dziećmi, mali i średni przedsiębiorcy oraz przedstawiciele dużych firm, którzy dzięki wsparciu Pekao zrealizowali swoje plany i spełnili marzenia.

„To pierwsza wizerunkowa kampania Banku Pekao od lat. Pokazujemy w niej bank bliski ludziom, pomocny i wspierający biznes. Jestem pewna, że klienci docenią różnicę – mówi Beata Nanasik, Dyrektor Zarządzająca Centrum Komunikacji, Marketingu i Badań Banku Pekao, która nadzorowała prace nad kampanią od samego początku, dodając, że „kampania wizerunkowa jest początkiem nowej ery w komunikacji Pekao, który już wkrótce rozpocznie kolejne szeroko zakrojone działania reklamowe pokazujące konkretne produkty. Podobnie jak w przypadku działań wizerunkowych, wielopoziomowość komunikacji będzie naszym znakiem rozpoznawczym”.

W kampanii wykorzystano wiele różnych kanałów, dopasowując je do crossmediowej, zintegrowanej komunikacji marketingowej. Intensywna obecność w stacjach telewizyjnych  w formule dwóch 30 sekundowych rotujących spotów reklamowych pozwoli Pekao na dotarcie do ponad 23 mln odbiorców, zaś zasięgowe i precyzyjnie targetowane działania w internecie oraz kanałach social media będą widoczne dla ponad 15 mln użytkowników. Nowoczesne podejście do planowania mediów, w tym pierwsza w historii banku kampania na Instagramie, to potwierdzenie faktu, że bank otwiera się na nowe formy promocji i inwestuje w rozwój. Całość działań wspierają także kampanie reklamowe w 240 kinach, prasie oraz kampanie outdoorowe.

Kampanię „Docenisz różnicę” na zlecenie Banku Pekao S.A. przygotowały i realizują: agencje reklamowe McCann Worldgroup oraz The Digitals, studio filmowe Dynamo, domy mediowe MediaCom oraz Sales & More.

Reżyserem spotu reklamowego jest Marek Dawid – reżyser, operator, fotografik, autor zdjęć do filmów fabularnych, spektakli telewizyjnych i teledysków. Dawid współpracował przy produkcji filmów dokumentalnych realizowanych dla Channel 4 i BBC. Jest laureatem licznych nagród i konkursów (Crackfilm, Złote Orły, KTR i Yach Film).

Kampania wizerunkowa Pekao „Docenisz różnicę” potrwa do połowy stycznia 2018 r. Kontynuacją działań będzie wsparcie reklamowe kampanii produktowych.

 


Bank Pekao SA działa od 88 lat, jest jedną z największych instytucji finansowych Europy Środkowo-Wschodniej. Biorąc pod uwagę siłę kapitałową mierzoną współczynnikiem wypłacalności, Bank Pekao jest liderem wśród dużych banków w Polsce i jedną z najsilniejszych kapitałowo instytucji finansowych w Europie (współczynnik Core Tier 1 na koniec trzeciego kwartału 2017 r. na poziomie 16,5%).

Bank Pekao SA jest laureatem wielu prestiżowych nagród i wyróżnień, zarówno w Polsce, jak i na arenie międzynarodowej. Zarówno w 2016, jak i w 2015 r. Bank zdobył Złotego Bankiera w kategorii Innowacja za wdrożenie mobilnych płatności PeoPay HCE oraz karty wielowalutowej. Według magazynu EMEA Finance, Bank otrzymał tytuł „Most innovative Bank in CEE & CIS”. Lubelska KULkarta - legitymacja studencka z funkcją płatniczą – efekt współpracy Banku z Katolickim Uniwersytetem Lubelskim otrzymała przyznawaną w Londynie nagrodę Contactless & Mobile Awards 2016.

Na polu bankowości korporacyjnej w 2016 roku, Bank Pekao obronił tytuł Innowatora Roku w obszarze bankowości transakcyjnej w międzynarodowym rankingu magazynu Global Finance. Niezależni eksperci docenili Umowę Generalną, czyli najszerszy na rynku katalog produktów i usług bankowych, zintegrowany w jeden pakiet. Umowa Generalna została nagrodzona również Złotym Godłem Quality International 2016.

Bankowość Prywatna Banku Pekao SA uznana ostała za najlepszą w Polsce przez międzynarodowe miesięczniki finansowe: The Banker i Professional Wealth Management oraz Global Finance.

 

Załączniki do Informacji

Uprzejmie informujemy, że w ramach naszej witryny używamy plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie oraz w sposób dostosowany do Twoich indywidualnych preferencji. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień oznacza, że akceptujesz otrzymywanie plików cookies. Zmiany ustawień dla plików cookies możesz dokonać w każdym momencie użytkowania serwisu.
Zgadzam się na przetwarzanie w celach marketingowych, w tym poprzez profilowanie, oraz w celach analitycznych, moich danych osobowych pozostawianych przeze mnie w ramach korzystania ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, w tym zapisywanych w plikach cookies, przez Bank Pekao S.A. w celu marketingu produktów i usług podmiotów trzecich oraz i przez podmioty współpracujące z Bankiem w tym podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufanych partnerów.