Komunikat prasowy

13.01.2020

Pekao Direct czyli kolejny poziom obsługi klienta w Banku Pekao S.A.

Infolinia Pekao uważana jest za jedną z najlepszych w Polsce. Według grudniowego rankingu ARC Rynek i Opinia nasi konsultanci najszybciej odbierają telefony i udzielają pomocy klientom. W nowym roku bank chce jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby swoich klientów w ramach pracy innowacyjnego Pekao Direct, dawniej Centrum Bankowości Bezpośredniej.

Konsultanci infolinii Pekao już od 19 lat aktywnie wspierają działania banku, realizując zdalną obsługę klientów w zakresie bankowych produktów i usług. Pod nową nazwą Pekao Direct każdy klient uzyska fachowe wsparcie na początkowym etapie relacji z bankiem, otrzyma odpowiedzi na wszelkie pytania oraz wsparcie w procesie zakupowym.

Wraz ze zmianą nazwy centrum kontaktowego banku, zmienia się również podejście do obsługi klienta – staje się ono jeszcze bardziej cyfrowe i innowacyjne. Pekao Direct stawia na dostarczenie swoim klientom najlepszych wielokanałowych doświadczeń, sukcesywnie rozwijając cyfrowe kanały komunikacji, a przez to ułatwiając codzienne bankowanie. Nowa nazwa podkreśla także zwrot spółki w stronę technologii i wskazuje na filary skutecznej zdalnej komunikacji z klientami: bezpośredni, dostępny i łatwy kontakt.

Chcemy być najbardziej innowacyjnym bankiem w Polsce. Stawiamy na cyfryzację w niemal każdym aspekcie pracy. Wykorzystując najlepsze rynkowe praktyki, staramy się jak najlepiej odpowiadać na potrzeby naszych klientów. Dlatego w najbliższym czasie, w ramach pracy nowego Pekao Direct, planujemy wprowadzanie kolejnych nowoczesnych projektów opartych o sztuczną inteligencję. Już teraz pracujemy nad usługami takimi jak chatbot, voicebot czy asystent osobisty – mówi Wojciech Bury, prezes Pekao Direct.

Centrum kontaktowe Banku Pekao to jednak nie tylko bezpośredni kontakt z klientem w ramach infolinii i czatu. Konsultanci wspierają również doradców banku.

Wprowadzane zmiany wpisują się w realizowaną przez Pekao strategię „Siła Żubra” i pozwalają jeszcze efektywniej spełniać oczekiwania klientów.

 

Bank Pekao S.A., założony w 1929 r., jest jedną z największych instytucji finansowych w regionie Europy Środkowo-Wschodniej i jednym z trzech największych banków uniwersalnych w Polsce z ok. 197 mld zł aktywów i kapitalizacją rynkową ok. 30 mld zł. Posiadając drugą co do wielkości sieć oddziałów, Bank Pekao obsługuje ponad 5,5 mln klientów detalicznych. Jako wiodący bank korporacyjny w Polsce, obsługuje co drugą korporację w Polsce. Status banku uniwersalnego opiera się na wiodącej na rynku pozycji w private banking, zarządzaniu aktywami i działalności maklerskiej. Zróżnicowany profil działalności Banku Pekao jest wspierany przez wiodący na rynku bilans i profil ryzyka odzwierciedlony w najniższych kosztach ryzyka, silnych wskaźnikach kapitałowych i odporności na warunki makroekonomiczne (jest w gronie trzech najbardziej odpornych wśród 48 banków w Europie w testach warunków skrajnych, przeprowadzonych przez EBA).

Od 1998 r. Bank Pekao jest notowany na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie i uczestniczy w kilku lokalnych (w tym WIG 20 i WIG) oraz międzynarodowych indeksach (w tym MSCI EM, Stoxx Europe 600 i FTSE Developed). Pekao jest jedną z najbardziej dywidendowych spółek giełdowych w Polsce na przestrzeni ostatnich 10 lat wypłacając łącznie 20 mld zł w ciągu dekady.

NARZĘDZIA
   Kontakt dla mediów

Bank Pekao zaprasza do współpracy dziennikarzy i influencerów.
Aby zapewnić odpowiednią jakość i sprawność obsługi zapytań mediów, prosimy o kontakt drogą mailową wraz ze wskazaniem preferowanego terminu i godziny udzielenia odpowiedzi.

CO_CENTER
   Strefa dla prasy
pomoc