Rusza kampania promująca pożyczkę ekspresową

Powrót Powrót
Bankowość detaliczna
6.04.2006

<P ><B >Bank Pekao SA rozpoczął dzisiaj medialną kampanię promującą Pożyczkę Ekspresową – nowoczesny kredyt, którym można sfinansować dowolny cel. Maksymalna kwota pożyczki bez zabezpieczeń to 100 000 zł. Decyzję o przyznaniu pożyczki Bank podejmuje w ciągu jednego dnia. Jej główną zaletą są bardzo niskie raty miesięczne, dostosowane dla przeciętnego domowego budżetu. Pożyczka Ekspresowa jest od dziś reklamowana w telewizji, na plakatach na przystankach autobusowych oraz w Internecie. <P ><B > <P >Pożyczka Ekspresowa jest obecna ofercie Banku od 2004 roku – od początku cieszy się dużym zainteresowaniem klientów. Z dotychczasowych doświadczeń wiemy, że dużą popularnością cieszą się pożyczki w wysokości ok. 3000 zł. I taka właśnie przykładowa kwota będzie pokazywana w reklamach. Miesięczna rata takiej pożyczki, przy 5-letnim harmonogramie spłat wynosi tylko 74 zł!  <P > <P >Dodatkowo do końca kwietnia 2006 roku – w ramach specjalnej promocji „Prowizja 0%”, Bank oferuje kredyt gotówkowy bez pobierania prowizji. <P > <P >Podstawowe atuty Pożyczki Ekspresowej to jej niskie oprocentowanie (od 10,99% w pierwszym roku kredytowania – wysokość oprocentowania oraz prowizji może ulec obniżeniu, w przypadku zastosowania zabezpieczeń) maksymalnie wydłużony okres spłat (nawet do 72 miesięcy) pozwalający na skalkulowanie niskich, przyjaznych dla klienta rat. W przypadku wspomnianej pożyczki w wysokości 3000 zł zaciągniętej na okres 5 lat miesięczna rata wynosi 68,64 zł w pierwszym roku kredytowania i 74,25 zł w kolejnych latach. <P > <P >Pożyczka jest reklamowana przez stacje telewizyjne, wśród nich – TVP, Polsat, TVN, TVN7, TV4, TVP3, TVN24 oraz kanały tematyczne. Banery reklamowe pojawiły się także w najpopularniejszych portalach internetowych i wyszukiwarkach (m.in. Onet, Wirtualna Polska, Interia, Google). W maju, w największych miastach, m.in. w Warszawie, Trójmieście, Krakowie, Katowicach, Wrocławiu, Poznaniu, Szczecinie, Lublinie i Łodzi na przystankach autobusowych zainstalowane zostaną specjalne, podświetlane tablice reklamujące Pożyczkę Ekspresową. Ulotki i plakaty reklamowe dostępne są także w oddziałach Banku. <P >Reklama będzie emitowana w dwóch etapach do 18 czerwca. Twórcą kreacji spotu jest agencja Leo Burnett, strategia mediowa została opracowana przez Dom Mediowy ZenithOptimedia.

Załączniki do Informacji

Uprzejmie informujemy, że w ramach naszej witryny używamy plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie oraz w sposób dostosowany do Twoich indywidualnych preferencji. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień oznacza, że akceptujesz otrzymywanie plików cookies. Zmiany ustawień dla plików cookies możesz dokonać w każdym momencie użytkowania serwisu.
Zgadzam się na przetwarzanie w celach marketingowych, w tym poprzez profilowanie, oraz w celach analitycznych, moich danych osobowych pozostawianych przeze mnie w ramach korzystania ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, w tym zapisywanych w plikach cookies, przez Bank Pekao S.A. w celu marketingu produktów i usług podmiotów trzecich oraz i przez podmioty współpracujące z Bankiem w tym podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufanych partnerów.