Pekao Direct zdobywcą brązowego medalu w konkursie ICXA'21

Powrót Powrót
Nagrody i wyróżnienia
3.12.2021

Pekao Direct, debiutując w konkursie International Customer Experience Awards 2021, zdobyło brązowy medal w kategorii “Employee Experience in the Crisis”. Jurorzy docenili sposób, w jaki spółka reagowała na dynamicznie zmieniającą się sytuację pandemiczną.

International Customer Experience Awards (ICXA) jest jednym z najważniejszych konkursów promujących firmy i organizacje, które w swoich działaniach dążą do zapewnienia klientom najwyższej jakości obsługi. W jego tegorocznej edycji wzięło udział 120 firm i organizacji z 50 krajów. Jurorzy oceniali 300 inicjatyw w 15 kategoriach.

O nagrody rywalizowały tak znaczące globalne marki jak m.in. IBM, Samsung, PZU czy Shell, wśród których znalazło się również Pekao Direct. Spółka rywalizowała z sukcesem z konkurentami z całego świata w kategorii „Employee Experience in the Crisis”, w której zdobyła brązowy medal.

Jurorzy konkursu docenili całokształt działań, które Pekao Direct wdrożyło w odpowiedzi na pandemię Covid-19. Mowa tu m.in. o błyskawicznie wprowadzonej pracy zdalnej, która zapewniła firmie ciągłość działania, a klientom nieprzerwany kontakt z bankiem. Zdaniem jurorów szczególnie warte podkreślenia było mocne skupienie organizacji na pracownikach i zapewnienie im poczucia bezpieczeństwa oraz  stabilności w niepewnych czasach.

Michał Grodzki, Prezes Zarządu Pekao Direct, komentując otrzymaną nagrodę, powiedział: – To wielki zaszczyt być docenionym i móc stanąć w szeregu nagrodzonych – liderów w budowaniu doświadczeń pracowników i klientów. To wyraźny sygnał, że jako organizacja, zdaliśmy egzamin w tak trudnym, pandemicznym czasie.

– Dojrzała organizacja jest gotowa stawić czoła każdemu wyzwaniu, jednocześnie zapewniając klientom doskonały user experience. Suma zaangażowania pracowników oraz rozwiązań, jakie wdrożyliśmy w związku z pojawieniem się Covid-19, pozwoliły nam zaoferować klientom i pracownikom najlepsze doświadczenia. Cieszę się, że zostało to docenione także przez jury konkursu International Customer Experience Awards 2021 – podkreśla Leszek Skiba, Prezes Zarządu Pekao S.A.

 

Bank Pekao S.A., założony w 1929 r., jest jedną z największych instytucji finansowych w regionie Europy Środkowo-Wschodniej i drugim największym bankiem uniwersalnym w Polsce z ponad 240 mld zł aktywów. Posiadając drugą co do wielkości sieć oddziałów, Bank Pekao obsługuje ponad 5,9 mln klientów. Jako wiodący bank korporacyjny w Polsce, obsługuje co drugą korporację w Polsce. Status banku uniwersalnego opiera się na wiodącej na rynku pozycji w private banking, zarządzaniu aktywami i działalności maklerskiej. Zróżnicowany profil działalności Banku Pekao jest wspierany przez wiodący na rynku bilans i profil ryzyka odzwierciedlony w najniższych kosztach ryzyka, silnych wskaźnikach kapitałowych i odporności na warunki makroekonomiczne (jest na drugim miejscu wśród 50 najbardziej odpornych banków w Europie w testach warunków skrajnych, przeprowadzonych przez EBA).

Od 1998 r. Bank Pekao jest notowany na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie i uczestniczy w kilku lokalnych (w tym WIG 20 i WIG) oraz międzynarodowych indeksach (w tym MSCI EM, Stoxx Europe 600 i FTSE Developed). Pekao jest jedną z najbardziej dywidendowych spółek giełdowych w Polsce na przestrzeni ostatnich 10 lat, wypłacając łącznie 20 mld zł w ciągu dekady.

Uprzejmie informujemy, że w ramach naszej witryny używamy plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie oraz w sposób dostosowany do Twoich indywidualnych preferencji. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień oznacza, że akceptujesz otrzymywanie plików cookies. Zmiany ustawień dla plików cookies możesz dokonać w każdym momencie użytkowania serwisu.
Zgadzam się na przetwarzanie w celach marketingowych, w tym poprzez profilowanie, oraz w celach analitycznych, moich danych osobowych pozostawianych przeze mnie w ramach korzystania ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, w tym zapisywanych w plikach cookies, przez Bank Pekao S.A. w celu marketingu produktów i usług podmiotów trzecich oraz i przez podmioty współpracujące z Bankiem w tym podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufanych partnerów.