Konto bankowe oferowane przez Bank Pekao SA zostało zwycięzcą konkursu „Produkt Roku 2007" organizowanego przez miesięcznik Readers Digest w kategorii finanse. Obecnie z rachunku Eurokonto korzysta 2.140 000 klientów, większość z nich ma dostęp do swojego rachunku przez Internet.
Całkowicie zgadzam się z wyborem czytelników Readers Digest - mówi Dorota Żak, dyrektor Wydziału Produktów Transakcyjnych w Banku Pekao SA - Nasze Eurokonto to nie tylko rachunek ale cały zestaw produktów bankowych takich jak np. karta płatnicza, odnawialna linia kredytowa czy Pakiet Pomocny, czyli unikatowa usługa assistance obejmująca pomoc w nagłych przypadkach w domu i w podróży. To naprawdę najszersza i najbardziej wszechstronna oferta, wśród dostępnych na rynku rachunków bankowych.
Magazyn Readers Digest już od trzech lat prowadzi w Polsce badania podczas których czytelnicy wybierają produkty, najchętniej i najczęściej kupowane w ubiegłym roku. Zwycięzcy typowani są w 6 kategoriach branżowych: finanse, ty i dom, kulinaria, medycyna, uroda i higiena, auto.
Eurokonto Pekao SA zostało uznane za najlepsze konto bankowe (26,9% wskazań ), już po raz drugi z rzędu. Tuż za nim znalazły się rachunki oferowane przez PKO BP (19,2%) i ING (11,5%).
Pakiet Eurokonto to konto osobiste wyposażone w bardzo bogaty zestaw usług bankowych i poza bankowych za jedną miesięczną opłatę. Pakiet jest dostępny w ośmiu wariantach, ściśle dostosowanych do potrzeb korzystających z niego osób, wśród nich: Eurokonto Junior - dla dzieci, które ukończyły 13 lat, Eurokonto OK - dla młodzieży w wieku 15 - 18 lat, Eurokonto Akademickie czy Eurokonto Prestiż dla klientów Private Banking.
Poza tradycyjnymi wizytami w oddziałach bankowych (sieć 782 placówek bankowych w całej Polsce), klienci korzystający z pakietu Eurokonto mogą swobodnie dysponować swoimi środkami przez telefon i Internet w ramach usługi Pekao24.
Obecnie z Eurokonta korzysta ponad 2 140 tys osób.