<P ><STRONG >Rachunek Eurokonto Banku Pekao SA został uhonorowany certyfikatem <EM >Produkt Roku 2006 przez czytelników Magazynu Reader’s Digest. Certyfikaty zostały wręczone już po raz drugi. <P ><STRONG >Czytelnicy Reder’s Digest wskazywali spontanicznie najczęściej kupowane przez siebie produkty. Nagrody przyznano w sześciu kategoriach branżowych (Ty i dom, Finanse, Kulinaria, Medycyna, Uroda/Higiena, Auto). W kategorii Finanse – rachunek bankowy - najlepszym produktem zostało <STRONG >Eurokonto Banku Pekao SA. <P >Pakiet Eurokonto jest dostępny w ofercie Banku Pekao SA od 2000 roku. Rachunek jest profilowany dla poszczególnych grup klientów zależnie od ich potrzeb i częstotliwości korzystania z usług bankowych. Jego podstawową zasadą jest dostarczanie w ramach danego rodzaju Pakietu jak najszerszej gamy usług bankowych i niebankowych w ramach jednej miesięcznej opłaty. <P ><EM >Staramy się ułatwiać naszym klientom nie tylko korzystanie z usług bankowych, ale także pomagać im w różnych sytuacjach życiowych – mówi Dorota Żak, dyrektor Departamentu w Departamencie Marketingu i Rozwoju Produktów w Pionie Bankowości Detalicznej Banku Pekao SA. - <EM >Stąd też w naszych Pakietach Eurokonto poza usługami finansowymi takimi jak rachunek osobisty, linia kredytowa, karta płatnicza czy dostęp do rachunku przez telefon, Internet, są również produkty ubezpieczeniowe. Dzięki u<EM >bezpieczeniu typu assistance - Pakiet Pomocny nasi klienci otrzymają bezpłatną pomoc medyczną w razie wypadku, pomoc specjalisty w razie np. awarii hydraulicznej, czy sprzętu domowego lub komputera, bezpłatne holowanie samochodu w razie awarii czy wypadku oraz pomoc medyczną podczas podróży za granicą. Obecnie z Eurokonta korzysta 2,1 mln klientów. Wszystkie rachunki są dostępne w sieci placówek Banku Pekao SA (778) zlokalizowanych na terenie całego kraju, mają bezpłatny dostęp do ponad 2000 bankomatów Banku i sieci Euronet. Z konta można także korzystać poprzez Internet, telefon i sms za pośrednictwem usługi Pekao24.